Ulike måter å oppleve Lofotakvariet på
fra USD 4 080,16
fra USD 4 080,16
fra USD 5 350,62
Anmeldt 24. juli 2019

Et fint akvarium å besøke. Vel verdt å stoppe innom! Ikke veldig stort, men masse informasjon og mer enn nok å fylle noen timer med. Kino med informativ film. Til bestemte tider har de bl.a. mating av sel og oter. Oterne er helt fantastisk artige.

Fine akvarier med veldig mange forskjellige arter av fisk og andre havskapninger. Artig.

Liten souvernirbutikk har de også.

Er ellers utsikt til fantastisk natur med massive fjell. Har eget utsiktspunkt oppe på en knaus.

Anbefales!

Takk, janbM4455CY
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Hadde en fin dag her. Mye å se på. Anbefaler å være med på mating av sel og oter når man først er her.
Kunne nok gjort litt mer med uteområdet...
Ps: de selger veldig god vaffel! :-)

Takk, liisamarie94
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Desverre blir dette litt for lite og kjedelig i forhold til andre akvarier vi har vært på. Skulle vært gjort mye mere utav både ute og inne området.

Takk, 895gretev
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Det er ikke det største, men de har en fin utstilling.
Oterne og selene var mest interessant for våre barn.

Takk, Einar E
Anmeldt 6. juli 2019

Dette var en positiv overraskelse. Ikke verdens største Akvarie akkurat, men til gjengjeld svært underholdende med både sel- og oterbasseng. Vi var heldig og kom under foring av oterne. De lagte et lekent show sammen med en inkluderende vokter som fortalte.

Innendørs var det en rekke små og store habitatbassenger som viste den lokale marine faunaen på en utmerket måte.

Og som et pluss til slutt etter endt besøk - gå innom kafeen og kjøp en vaffel! Stekt pr ordre, sprø og gyllen med en fenomenal smak! Og takk til den hyggelige jenta som kom ut med dem til oss.

Dette var en positiv overraskelse på en dag med ruskevær.

1  Takk, danerikd