Familievennlig sted.

Vi kom til matingen av selene og oterne kl 1200, og det var veldig fint å se både matingen og i... les mer

Anmeldt 6. oktober 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Et fint akvarium

Anmeldt 24. juli 2019
janbM4455CY
Skarnes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Austvågøya
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Denne attraksjonen trenger du ikke å få med deg på din tur til Lofoten. Det positive var mating av seler som var gøy. Spesielt siden det var to nyfødte seler på 2 og 4 dager. Men den ansatte hadde ikke mikrofon, og vi hørte ingenting av det han sa. Akvariet var lite, men det var vi klar over utfra anmeldelsene. Det verste var imidlertid filmen de viste om Lofoten kl 13. Den hadde elendig kvalitet. Den var helt fargeløs og dårlig klippet. Så ut til å være flere 30 år gammel. Lofoten som er så utrolig nydelig fortjener bedre- til og med midnattssolen ble grå!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 588kristinb
Anmeldt 24. juli 2019

Et fint akvarium å besøke. Vel verdt å stoppe innom! Ikke veldig stort, men masse informasjon og mer enn nok å fylle noen timer med. Kino med informativ film. Til bestemte tider har de bl.a. mating av sel og oter. Oterne er helt fantastisk artige.

Fine akvarier med veldig mange forskjellige arter av fisk og andre havskapninger. Artig.

Liten souvernirbutikk har de også.

Er ellers utsikt til fantastisk natur med massive fjell. Har eget utsiktspunkt oppe på en knaus.

Anbefales!

Takk, janbM4455CY
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Hadde en fin dag her. Mye å se på. Anbefaler å være med på mating av sel og oter når man først er her.
Kunne nok gjort litt mer med uteområdet...
Ps: de selger veldig god vaffel! :-)

Takk, liisamarie94
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Desverre blir dette litt for lite og kjedelig i forhold til andre akvarier vi har vært på. Skulle vært gjort mye mere utav både ute og inne området.

Takk, 895gretev
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Det er ikke det største, men de har en fin utstilling.
Oterne og selene var mest interessant for våre barn.

Takk, Einar E