Super fornøyd!

Vi var 3 venner som hadde bestilt klatring til Svolværgeita. Vi møtte vår guide, Sjur i Kabelvåg... les mer

Anmeldt 5. september 2022
EOID123
Norge
Super Svolværgeit

Vi hadde en fantastisk dag med klatring på Svolværgeita! Takk til guide Vegard som var urolig... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
Explorer12773372417

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg klatret Svolværgeita sammen med en svært flink guide, en ung mann fra Tromsø( husker dessverre ikke navnet). Vi har minimalt med klatreerfaring men guiden vår tok godt vare på oss og hadde sikkerhet først- veldig betryggende!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 460ainan
Seth H, Manager på Northern Alpine Guides AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Guiden var Vegard! Takk for tur!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi klatret Svolværgeita sammen med guiden Seth. Hadde ingen klatrererfaring men det gikk kjempefint under Seth sin ledelse. Skikkelig hyggelige folk en et minne for livet. Kan trygt anbefales

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 591mortenk
Anmeldt 17. juni 2020

Jeg og søsteren min booket guide til klatring opp Svolværgeita. Jeg har klatret litt før, men for min søster var dette første møte med klatring. Vi har veldig spente! Vi møtte guiden vår Vegard nede på parkeringsplassen og gikk sammen opp til foten av geita der klatringen skulle starte. Vegard var utrolig trygg, dyktig og motiverende og en super guide for oss! Turen opp var krevende, men Vegard hjalp oss hele veien mot toppen. Da vi var ferdige ville vi gå videre til Djevelporten, Vegard var behjelpelig og tok med utstyret vi hadde lånt ned igjen til bilen.

Dette var en super opplevelse og kan virkelig anbefales til alle som har lyst og mulighet!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, elenasE7306XC
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Vi var fire personer som skulle klatre Svolværgeita ilag. Vi hadde ingen klatre erfaring fra før, men godt vand med å gå i fjellet. Klatredelen av turen var spesielt krevande for psyken for fleire av oss. Vår guide Sjur fulgte oss alle opp individuelt på en fantastisk måte gjennom heile turen som nok gjorde til at fleire klarte å gjennomføre.

Enkelt å booke tur og med oppfølging før ankomst. Fleksibel med transport og tilbakelevering av utstyr da vi valgte å gå videre til Fløyen, Frosken og Djevelporten , noko eg vil anbefale alle når ein først er der.

Guidene sitter på enorm kompetanse og erfaring på sine turer. Prisen er verdt kvar ei einaste krone. Tusen takk for ein fantastisk tur og eit minne for livet.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Jankirderf
Anmeldt 26. juli 2015 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur til Svolværgeita med Johan! Været var ikke det helt store, så det var ikke mye vi så fra toppen. Det ødela derimot ikke noe for opplevelsen, og vi ble guidet trygt opp og ned. Magisk og utfordrende!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Stine71