To supre dager med klatring nær Henningsvær og Svolvær

Hadde to supre dagsturer med guiden Vegard. Klatret i Gandalfveggen og forsiden av Svolværgeita... les mer

Anmeldt 1 uke siden
GrandTour323680
Fantastisk tur!

Vi hadde en fantastisk tur med Sebastien. Dessverre var ikke været det beste, men med god... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Hannah W

Anmeldt 31. juli 2020

En fantastisk opplevelse! Klatringen var utfordrende, men heldigvis hadde vi en kompetent instruktør som motiverte oss hele veien opp. Utsikten på toppen var magisk. Anbefales for de som ønsker en spennende, utfordrende og morsom opplevelse!

Takk, linnchristels
Seth H, Owner på Northern Alpine Guides AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Tusen takk for tur!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg klatret Svolværgeita sammen med en svært flink guide, en ung mann fra Tromsø( husker dessverre ikke navnet). Vi har minimalt med klatreerfaring men guiden vår tok godt vare på oss og hadde sikkerhet først- veldig betryggende!

1  Takk, 460ainan
Seth H, Manager på Northern Alpine Guides AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Guiden var Vegard! Takk for tur!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi klatret Svolværgeita sammen med guiden Seth. Hadde ingen klatrererfaring men det gikk kjempefint under Seth sin ledelse. Skikkelig hyggelige folk en et minne for livet. Kan trygt anbefales

Takk, 591mortenk
Anmeldt 17. juni 2020

Jeg og søsteren min booket guide til klatring opp Svolværgeita. Jeg har klatret litt før, men for min søster var dette første møte med klatring. Vi har veldig spente! Vi møtte guiden vår Vegard nede på parkeringsplassen og gikk sammen opp til foten av geita der klatringen skulle starte. Vegard var utrolig trygg, dyktig og motiverende og en super guide for oss! Turen opp var krevende, men Vegard hjalp oss hele veien mot toppen. Da vi var ferdige ville vi gå videre til Djevelporten, Vegard var behjelpelig og tok med utstyret vi hadde lånt ned igjen til bilen.

Dette var en super opplevelse og kan virkelig anbefales til alle som har lyst og mulighet!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, elenasE7306XC
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Vi var fire personer som skulle klatre Svolværgeita ilag. Vi hadde ingen klatre erfaring fra før, men godt vand med å gå i fjellet. Klatredelen av turen var spesielt krevande for psyken for fleire av oss. Vår guide Sjur fulgte oss alle opp individuelt på en fantastisk måte gjennom heile turen som nok gjorde til at fleire klarte å gjennomføre.

Enkelt å booke tur og med oppfølging før ankomst. Fleksibel med transport og tilbakelevering av utstyr da vi valgte å gå videre til Fløyen, Frosken og Djevelporten , noko eg vil anbefale alle når ein først er der.

Guidene sitter på enorm kompetanse og erfaring på sine turer. Prisen er verdt kvar ei einaste krone. Tusen takk for ein fantastisk tur og eit minne for livet.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Jankirderf