Super Svolværgeit

Vi hadde en fantastisk dag med klatring på Svolværgeita! Takk til guide Vegard som var urolig... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
Explorer12773372417
To supre dager med klatring nær Henningsvær og Svolvær

Hadde to supre dagsturer med guiden Vegard. Klatret i Gandalfveggen og forsiden av Svolværgeita... les mer

Anmeldt 9. september 2021
GrandTour323680

Anmeldt 10. juli 2021

Vi er et par som klatret Svolvær Geita 10/07-21. Vi var uten bil, så da tok vegard (Guiden) med utstyr og møtte oss med sherpatrappen. Veldig fleksibel mtp at vi ikke hadde bil.
Vi hadde en minnerik og flott opplevelse.
Vegard er en flink guide, som sørget for å få alle med. Han var lett å sosialisere seg med. Kan absolutt anbefale denne turen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Rundtomkring83
Anmeldt 7. juni 2021

Vi hadde Sjur som guide og han var kjempeflink. Han hadde full kontroll på begge oss som klatret og guidet oss på en flott måte til toppen. Utrolig dyktig og behagelig. Anbefales på det sterkeste om du/dere vil klatre Svolværgeita.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, monalavolln
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Kan ikke få fullrost Northern Alpine Guides nok! Det var et eventyr å klatre Svolværgeita med dem. Vi hadde ingen erfaring med klatring før dette, men vår fantastiske guide Seth gjorde at turen opplevdes som både trygg og spektakulær fra start til slutt! Kan trygt anbefale Northern Alpine Guides AS til alle som vurdere å klatre i Lofoten!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 992larsl
Seth H, Owner på Northern Alpine Guides AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Takk for Tur!!

Anmeldt 2. august 2020

Vi hadde en fantastisk tur fra start til slutt takke være vår fantastiske guide, Seth! Helt fantastisk guide som gjorde og svært trygg og passet på at vi fikk en ypperlig opplevelse. Kommer absolutt tilbake!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, guror854

Takk for tur Guro!

Anmeldt 31. juli 2020

En fantastisk opplevelse! Klatringen var utfordrende, men heldigvis hadde vi en kompetent instruktør som motiverte oss hele veien opp. Utsikten på toppen var magisk. Anbefales for de som ønsker en spennende, utfordrende og morsom opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, linnchristels