Super fornøyd!

Vi var 3 venner som hadde bestilt klatring til Svolværgeita. Vi møtte vår guide, Sjur i Kabelvåg... les mer

Anmeldt 3 uker siden
EOID123
Norge
Super Svolværgeit

Vi hadde en fantastisk dag med klatring på Svolværgeita! Takk til guide Vegard som var urolig... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
Explorer12773372417

Anmeldt 15. august 2021

Vi hadde en fantastisk tur med Sebastien. Dessverre var ikke været det beste, men med god veiledning og god sikring føltes det trygt hele veien. Denne turen anbefales virkelig. En får virkelig kjenne adrenalinet pumpe på toppen!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Hannah W
Anmeldt 4. august 2021

Til tross for litt ruskete vær ble Svolværgeita en fantastisk opplevelse, mye takket være en trygg og rolig guide. Sjur ledet oss til topps med tydelige beskjeder og sikker opptreden. At vi fikk med oss litt historie og lokalkunnskap på veien var en bonus. Utrolig hyggelig tur! Vi kommer garantert tilbake

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, lisebpettersen
Anmeldt 10. juli 2021

Vi er et par som klatret Svolvær Geita 10/07-21. Vi var uten bil, så da tok vegard (Guiden) med utstyr og møtte oss med sherpatrappen. Veldig fleksibel mtp at vi ikke hadde bil.
Vi hadde en minnerik og flott opplevelse.
Vegard er en flink guide, som sørget for å få alle med. Han var lett å sosialisere seg med. Kan absolutt anbefale denne turen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Rundtomkring83
Anmeldt 7. juni 2021

Vi hadde Sjur som guide og han var kjempeflink. Han hadde full kontroll på begge oss som klatret og guidet oss på en flott måte til toppen. Utrolig dyktig og behagelig. Anbefales på det sterkeste om du/dere vil klatre Svolværgeita.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, monalavolln
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Kan ikke få fullrost Northern Alpine Guides nok! Det var et eventyr å klatre Svolværgeita med dem. Vi hadde ingen erfaring med klatring før dette, men vår fantastiske guide Seth gjorde at turen opplevdes som både trygg og spektakulær fra start til slutt! Kan trygt anbefale Northern Alpine Guides AS til alle som vurdere å klatre i Lofoten!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 992larsl
Seth H, Owner på Northern Alpine Guides AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Takk for Tur!!