“God mat i flotte lokaler”
Anmeldelse av Præstengbrygga

Præstengbrygga
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Kabelvåg
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig, hjemmelaget mat. Flotte lokaler og hyggelig betjening. Rene og fine toaletter. Vi fikk maten raskt og alle var fornøyde.

Takk, 725andersm

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

STYR UNNA!
Pizzabunnen er fryst og kjøpt på butikken over gata. Verste jeg noensinne har smakt.. På toalettet var det ikke såpe og da jeg spurte de om det, fant de frem en såpe som var utblandet med vann. Aldri hatt så dårlig opplevelse på restaurant før. Da vi skulle bestille pizza var de tom for 3 av 5 typer. Og den pizzaen vi bestilte var den siste de hadde (klokken 18)

Takk, Silje1996
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her 2 ganger. 1. gang ble vi ventende 2 timer (for 1 fish and chips) før maten kom, det var da mye gjester her og bestillingen hadde blitt «rotet» vekk. 2. gang var det lite gjester, men vi ble like vel sittende å vente 45 min på maten. Maten er helt OK, men det er ingen stor matopplevelse. I det hele tatt virker det som at kjøkken og servering er svært uorganisert og det er mye rot. Anbefales hvis man har god tid og ikke er veldig sulten.

Takk, andr_aa842
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte hvalbiff. Hvalbiffen var god men pommesfrittes var frityrsteikt altfor lenge. I tillegg var det mye potetsalat i tillegg til pommes frittes. Veldig lite salat. Service var dårlig. Eneste positive var ølen :-)

Takk, roger-bgo
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Var en litt rolig ettermiddag med ny betjening bak disken, fungerte likevel greit. Vi bestilte gratinerte natchos og hvalbiff, begge deler var veldig bra (som «tradisjonsmat»). Hvalbiffen var perfekt stekt og hadde følge av blant annet noe som må være Norges beste potetsalat. Vi satt i «bibliotekdelen» og hadde en fin opplevelse. Anbefales varmt også fordi slike bortgjemte steder fortsatt har sjel.

2  Takk, arnte2017

Reisende som så på Præstengbrygga, så også på

Har du vært i Præstengbrygga? Del dine erfaringer!