“God mat og fin service”
Anmeldelse av Præstengbrygga

Præstengbrygga
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Kabelvåg
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 1. august 2021

Vi spiste kjempegode hamburgere. Personalet er hyggelige og vi fikk god service. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, 381trudy

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale og svært god mat. Anbefaler burger da den var helt himmelsk.
God service og flinke ansatte. Perfekt beliggenhet.

Takk, Lovise M
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Betalte for mat og drikke, de ville komme med drikke og mat til bordet. Etter en halvtime spurte jeg etter drikken; de hadde glemt hele bestillingen og hadde ikke begynt på maten!

Takk, Per V
Anmeldt 24. juli 2021

God mat og ble tatt godt vare på av personalet. Hyggelig og koselig, tross regn utenfor. Bestilte kylling kebab tallerken som var meget godt. Fornøyd familie på ferietur.

Takk, viktoriahovj
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Det var kjempehyggelige servitører og de tilpasset menyen slik at vi fikk ett godt vegansk måltid også! burgere og wraps var også veldig velsmakende

Takk, Andrea R

Reisende som så på Præstengbrygga, så også på

Har du vært i Præstengbrygga? Del dine erfaringer!