Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
ZenHotels.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Campingen hadde mange plasser med strøm. Fin strand og kjempefint med båtutleie Flere tilgjengelige vaskemaskiner og tørketromler.
Ok antall doer og dusjer, men litt dårlig renhold. Ingen lekeplass. Supert med kiosk på anlegget.

Takk, kristint267
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi ankom ca kl 22 om kvelden, skulle bare finne oss en plass, og sjekke inn dagen derpå. Uttaket for strøm funket ikke, så vi kontaktet vakthavende, som skulle komme når han var ferdig å stake kloakk..... og det kom til å ta den tida det tok... elendig service. Her var vi advart på forhånd, og dessverre var det så ille som ryktet sa... stopp heller ved campingen som ligger rett før Sandvika, Ørsvågvær, der var det god service, og mye finere!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, britthjelle
Anmeldt 29. juli 2019

Lå her med bobil en natt i slutten av juli, og det var flere ledige plasser selv om vi kom sent på ettermiddag. Flott utsikt, fine sanitærforhold og hyggelig betjening. Mange fine plasser på området der man kan sette fra seg vogn eller bobil. Kommer gjerne igjen.

Takk, heidiv607
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Her er det mye som kunne vært bedre... Campingen ligger på en flott plass, men renhold på sanitæranlegget fantes ikke. Vi var her i 5 netter, og vi observerte ingen som gjorde rent... skittent, tomt for såpe/tørkepapir og dopapir. Burde også vært oppmerket campingplasser da alle parkerer som de vil. Vi ble "innparkert" på campingplassen av flere telt, så vi kom oss ingen sted... Brannsikring??

Takk, liisamarie94
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde 4 stk i en hytte. Listen under kunne vært lengre.

Varmtvannet holdt bare til en dusj.
For å bruke kaffetrakter måtte vi koble kontakten til en svidd skjøteledning, som den delte med avtrekksviften.
Ikke lås på badedøren.
Den ene soveromsdøren måtte åpnes innenfra med en skolisser (som røk, så vi måtte få våre barn til å slippe oss ut fra soverommet).
Ingen stekepanne.
Tynne gardiner, som gjorde det vanskelig for barna å sove (midnattsol).
Mye rot rundt om på området.
Ingen WiFi-dekning ved vår hytte (hytte nr 1).

Takk, Einar E