Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, sentrumsnært og hyggelig personell. Ok hygiene, men sevicebygg og tømmestasjon for toalett kunne godt blitt oppgradert. Flott strand ved campingplassen. Plasser både på grus og på gress. Og plasser med sjøutsikt. Et minus for ikke oppmerka plasser.

Takk, Jacobsen78
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit på fredag og har vært her hele helgen.Et meget flott sted nært havet og alle fasiliteter.Dette stedet er virkelig å anbefale.Mange plasser til bobil og campingvogn.Hyttene har bra standar .Flott sted å ha som base når man skal utforske resten av Lofoten.

1  Takk, kentm176
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Campingen hadde mange plasser med strøm. Fin strand og kjempefint med båtutleie Flere tilgjengelige vaskemaskiner og tørketromler.
Ok antall doer og dusjer, men litt dårlig renhold. Ingen lekeplass. Supert med kiosk på anlegget.

Takk, kristint267
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi ankom ca kl 22 om kvelden, skulle bare finne oss en plass, og sjekke inn dagen derpå. Uttaket for strøm funket ikke, så vi kontaktet vakthavende, som skulle komme når han var ferdig å stake kloakk..... og det kom til å ta den tida det tok... elendig service. Her var vi advart på forhånd, og dessverre var det så ille som ryktet sa... stopp heller ved campingen som ligger rett før Sandvika, Ørsvågvær, der var det god service, og mye finere!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, britthjelle
Anmeldt 29. juli 2019

Lå her med bobil en natt i slutten av juli, og det var flere ledige plasser selv om vi kom sent på ettermiddag. Flott utsikt, fine sanitærforhold og hyggelig betjening. Mange fine plasser på området der man kan sette fra seg vogn eller bobil. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, heidiv607