“Koselig men dyr”
Anmeldelse av Bakeri Unseld AS

Bakeri Unseld AS
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Kabelvåg
Anmeldt 6. august 2020

Koselig MEN dyr. Betalte 176 kroner for 1 kanelsnurr, 1 vaniljebolle med blåbær, og 2 kopper vanlig kaffe.

Dato for besøk: august 2020
Takk, K9971EEkaris

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom bakeriet for å kjøpe brød, og fant et helt fantastisk løkbrød. Det gjorde hele lunsjen! Må prøves.

1  Takk, mariegolimok
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Etter en kald runde for å se oss om i Kabelvåg, var det godt å komme inn i varmen.
Deilig kaffe og god bakst , sammen med trivelig innehaver bak disken, gjorde susen for oss i dag.
Spennende utvalg av oster i tillegg.

Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 971haraldk
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vi var innom i dag og ble vi møtt av en hyggelig dame! Vi kjøpte ost fra en lokale ysteri, italiensk landbrød ( gode minner av mitt hjemmeland og av min barndom) og noe annet. Alt var godt og selvfølgelig økologisk!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Salvi83
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

På vår sykkeltur gjennom Lofoten stoppet vi her for frokost før vi syklet inn til Svolvær! Her ble vi møtt av to hyggelige, serviceinnstilte mennesker som gav oss en veldig bra start på dagen! Vi fikk smaksprøver på brødet før han spurte på rundstykker til oss med fenalår og geitost! Fantastisk godt! Hadde vi hatt mer plass i sykkelvognen hadde vi kjøpt med oss mer av både bakverk og annet! Anbefaler å ta turen innom her altså! Tusen takk for oss, vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kjerstineb

Reisende som så på Bakeri Unseld AS, så også på

Henningsvær, Vågan

Har du vært i Bakeri Unseld AS? Del dine erfaringer!