“God restaurant”
Anmeldelse av Lofotkokken - STENGT

Lofotkokken
Anmeldt 11. juli 2016

Fin restaurant når den er åpen. Begrensede åpningstider. Beste plassen for julebord. God mat. Fin beliggenhet midt i sentrum av Leknes.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Thomasjohan

Anmeldt 18. april 2016 via mobile enheter

Kjempegod mat! Satt i 10min å ventet på maten. Selv bestilte jeg Pasta Carbonara, samboeren min bestilte kylling i pitabrød, å til vår sønn på 3 ble det blekksprutpølse med pommes frites :-) meget fornøyd og mett alle 3 :-)

Dato for besøk: april 2016
Takk, Karstein B
Anmeldt 26. mars 2016 via mobile enheter

Ingen glutenfri mat. Sur bløtkake
Trenger jeg å si mer....
Anbefaler ikke stedet. Virker ikke som om kvalitet er viktig

Dato for besøk: mars 2016
1  Takk, Bengt P
Anmeldt 1. juli 2015

Typisk kafe-restuarant som lager grei nok mat uten den helt store kulinariske opplevelsen. Fungerer fint når du er sulten og har rom som kan bestilles vis noen ønsker å spise uforstyrret eks forretningsmøte.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, walter295
Anmeldt 2. april 2015

Bortkastede penger! Dårlig mat og elendig service. Fikk annet enn det vi bestilte, og de ble sur for at vi påpekte det.

Dato for besøk: mai 2014
2  Takk, phebee

Reisende som så på Lofotkokken, så også på