“Lille milano”

Lille Milano
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Leknes
Kjøkken: Pizza, Tyrkisk
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

God mat, hyggelig service har kjøpt mat her I mange år,og kommer til å handle her di gangene jeg er hjemme.

Takk, raino84

Anmeldt 26. juli 2017

Mitt yndlingssted. veldig god pizza. og mye annet godt å spise. de serverer og alkohol. Drives av tyrkere

Takk, midtnattsol
Anmeldt 17. mars 2017 via mobile enheter

Inn for å ta en kjapp middag, men det varte og rakk. Maten var grei, men ikke mere enn det - hovedsakelig pga en understekt pizza, men … service er et ukjent begrep. Når det heller ikke går å betale med kredittkort må det dessverre bli et resultat under pari. Forbedringspotensiale, ja.

Takk, Mr H
Anmeldt 10. november 2016 via mobile enheter

Vi skulle egentlig ikke hit, men stengte dører hos naboen førte oss inn som første gjester.
Vi bestilte hver vår kebabtallerken med tilhørende øl . Greitt øl, men hvorfor boksøl?

Maten var god, men å bruke så mye dressing er ikke nødvendig.

Vi ville avslutte med aquavit, men det hadde restauranten ikke. Det ble whisky.

Takk, Arild D
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Må alltid hit for å spise Durum når jeg er i Lofoten. God pizza også og veldig hyggelig betjening. Lekerommet trenger en oppfrisking, men ellers perfekt.

Takk, SiljeVF

Reisende som så på Lille Milano, så også på

Har du vært i Lille Milano? Del dine erfaringer!