“Supert!🤩”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 5 av 5 Restauranter i Leknes
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige omgivelser og supre servitører. Det tok ikke mer 15 minutter før maten var på bordetmaten smakte ypperlig, Beef and wine pizzaen anbefales sterkt

1  Takk, Susann Veronica S

Anmeldt 31. juli 2021

Spiste her sammen med ungene. Meny skulle være på QR kode på bord, som en måtte scanne på mobilen, pga.koronarestriksjoner. Det virket ikke, Men fant heldigvis meny på peppes.no. Ellers god pizza, hyggelig personale, og flott innredet.

1  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 29. juli 2021

Elendig service og ryddighet. Halvparten av bordene ble ikke ryddet, og ingen tok bestillinger i kasse.

Takk, 257endres
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Min voksne søn og jeg hadde lyst til noe annet end pizza. Vi løpte lasagne og burger. Vi endte med en mikroskopisk «klat» kjøtt og en kold burger.
Ikke brug dine penge der !!!

Takk, Getaway03469620502
Anmeldt 22. juli 2021

Litt skeptisk pga. dårlige anmeldelser, men Peppes Pizza på Leknes overrasket veldig positivt! Fantastisk hyggelig betjening, med gratis kaffe under ventetid og god oppfølging. Nydelig pizza, som var ferdig til forventet tid. Vi endte opp med å spise her to dager på rad!

2  Takk, Advisingleah

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Vikebukt, Møre og Romsdal

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!