“Skuffende”
Anmeldelse av Nyhaven

Nyhaven
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Sunndalsøra
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi droppa inn en lørdag kveld og gledet oss til skikkelig kinamat igjen. Ventet ved døra en liten stund på å bli henvist bord, men ingen kom så vi satte oss bare ned ved ett ledig bord som ikke hadde noe lapp med reservasjon. Innerst i lokalet var en større gruppe på julebord og ellers var det flere større og mindre grupper. Men betjeningen uteble og like før vi tenkte å gå ut igjen kom en hyggelig servitør og kunne fortelle at de i kveld kun hadde buffe med diverse kinamat samt ribbe med tilbehør. Ok, for oss og så fikk vi også bestilt drikke. Og da skjønte vi hvorfor alt tok så lang tid, denne ene servitører skulle ta hånd om alle i lokalet, alene! Innimellom kom det påfyll av mat på buffeen, men det var ofte tomt for flere ting. Maten var Ok og mette ble vi, men det frister dessverre ikke til gjentagelse når man hele tiden må vente på alt...

Takk, Gievddo

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Stor og variert meny, både kjøtt og fisk. Vi prøvde kokkens anbefaling, vårruller og frityrstekt svinefilet. Vårrullene anbefales! Siste mann i følget hadde pepperbiff; den var en slags wok, ikke helt det man trodde men smakte fortreffelig. Kommer nok tilbake.

Takk, Frode S
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

3 dager med 3 middager her og jeg er fornøyd.
Betjeningen er veldig hyggelig, raske med å gi meny, ta bestilling og enda bedre..maten kommer fort, og smaker godt.
Et ekstra lite pluss fra meg er at man får faktisk en 0,5 brus på bordet, mange andre bruker dispenser eller fyller glassene med is.
Ca 219 kr for innbakte kongereker i sur/søt saus er ikke galt heller.

Takk, StianPH
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig betjening
Vi var 3 stk som kjøpte litt forskjellig mat, kyllingsalat60kr, vårruller 80kr små posjoner men smakte bra
Jeg kjøpte kokkens anbefaler det var en matopplevelse 189kr
Så jeg tar det samme en gang til om jeg kommer tilbake
Igjen stor + til hun som serverte.

Takk, 133bj_rnart
Anmeldt 10. juni 2018

Her får man Buffet (spis så mye man vil) for en rimelig penge. Man blir mett og god i et trivelig lokale. Hyggelig servitør. Men 40 Kr. for en Pepsi Max er for mye.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Geir H

Reisende som så på Nyhaven, så også på

Har du vært i Nyhaven? Del dine erfaringer!