Anmeldt 9. juli 2020

Ubeskrivelig flott sted. Fantastisk service, utrolig hyggelig betjening og maten var noe av det beste vi har smakt - hjemmelaget og unikt god. Til og med kresne barn spiste opp smitt og smule av det som ble servert. Veldig smakfullt og skånsomt restaurert, etter gammel byggeskikk. Kan varmt anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 420yngvildh
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk nydelig plass! Herlige folk som driver sætra Anbefaler alle å ta seg en tur til denne magiske plassen❤️ Magiske omgivelser med mulighet for flere ulike utflukter. Perfekt til både familier, sprekinger og de ikke fullt så spreke. Elsker det rett og slett Vi skal så absolutt tilbake!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Hege L
Eystein O, Eier på Renndølsetra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Tusen takk for fine ord!

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, deilig ferskt bakverk og egenprodusert rømme. Er man mer sulten finnes blant annet müsli og yoghurt. Nydelig plass med fantastisk utsikt, frittgående høner og kyr i tillegg til en innhegning med noen vennlige griser. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, andreahY1602QB
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk opphold med Rambøll Trondheim! Vertskapet var imøtekommende, vennlige og oppmerksomme, og tross et fryktelig regnvær, var likevel alle 20 enige om at helga var helt super. Det skal vertskapet ta sin del av æren for. Anbefaler et besøk på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 169magnusa
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd etter ei helg på Renndølsetra i høstdrakt! Det var meldt regn og storm hele helga, men istedet kom tåka og la seg mykt rundt fjelltoppene, som var «drysset med melis», så det ble mange flotte fotomotiv. Vertskapet var utrolig hyggelige og bød på varm og lun hytte, meget god mat (kjøttsuppe, den beste bacalaoen jeg har smakt, epledessert, pannacotta med kortreiste multer, frokost med hjemmebakt brød, hjemmelaget syltetøy, og pålegg pyntet med blomster og urter fra setra’s egen kjøkkenhage) og gode råd om turer og aktiviteter i området. Glemte jeg å nevne den nydelige sjokoladekaka som dukket opp i kveldinga..? Og nystekte kanelsnurrer.. Flott natur og majestetiske fjell. Lokasjon, fasiliteter og personlig service gjør Renndølsetra til et sted jeg gjerne vil komme tilbake til :-)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AstridPR