“Bedre enn du tror”
Anmeldelse av East & West Restaurant

East & West Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 10 Restauranter i Sunndalsøra
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Skulle ha middag her i Sundalsøra og gikk hit. Ser ikke ut som et sted som har middag men skinnet bedrar. Jada det er et godt brukt lokale men trivelig og hyggelig betjening. Bestilte biffsnader , løvstek og plankebiff. Det smakte aldeless fotreffelig , masse mat og fint lagt opp på tallerken. Vi koste oss alke fire. Takk for maten!

2  Takk, Kai T

Anmeldt 29. mars 2021 via mobile enheter

Date med fruen. Vi kjøpte tagliatelle og kebab tallerken. Begge to ble veldig fornøyd med maten og servicen. Greie priser og store porsjoner.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

God mat og normale priser. Fint lokale og hyggelig betjening.
Har gode retter utover pizza også. Tipp topp

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte en pastarett to-go og ba om oversikt over allergener og presiserte at retten måtte være uten melk. Da vi skulle spise oppdaget vi at det var strødd ost over hele retten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, elin678
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

God pizza god service og hyggelig personel. Ligger midt i sentrum i 2 etasje over rallar’n pub. Litt kjedelig lokale men ellers bra

Dato for besøk: februar 2018
Takk, nieida83

Reisende som så på East & West Restaurant, så også på

Sunndalsøra, Sunndal
Sunndalsøra, Sunndal

Har du vært i East & West Restaurant? Del dine erfaringer!