jmv920
  • Priceline
34.2 km fra Sunndalsøra Hotell
63.9 km fra Sunndalsøra Hotell
Gratis parkering
Main building with apartements and Kroa
67.9 km fra Sunndalsøra Hotell
67.8 km fra Sunndalsøra Hotell
Restaurant
Se flere hoteller i Sunndalsøra
Anmeldt 18. september 2018

Hotellet ha asiatisk søndagsbuffe, helt grei mat en gang i mellom, men kan nok si buffe er nå en gang buffe så noe toppkarakter gies ikke bort på maten, Nå skal det sies at betjeningen er svært hyggelig og grei, prisen er mitt på treet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, frankk909
Espen Meisal, Markedsføring på Sunndalsøra Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2023

Tusen takk for din tilbakemelding :)
Sunndalsøra Hotell er et bed & breakfast hotell.
Den asiatiske restauranten er driftet av Nyhaven AS som er en egen bedrift.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

En helg på hotellet i forbindelse med Hydrocup. Var uheldig med plassering av rommet, da vi ble liggende rett over en pub. Folk satt utenfor og koste seg til ca
0230, og vi fikk ikke sove på grunn av at det var så lytt. Ba om å få bytte rom neste morgen, noe som ikke var noe problem. Rommene bærer preg av at hotellet er gammelt. Men er rene. Betjeningen ved hotellet er veldig koselige. Enkel men ok frokost. Jeg ble mett.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, ferie085

Anmeldt 1. mars 2018

På våre mange feriebilturer, særlig i Norge, var vi innom Sunndalsøra for OK overnatting, og et godt måltid, alt til rimelig pris etter reisebudsjettet. Helt greit overnattingssted og god mat, samt hyggelig betjening. Anbefales! d:o)

Romtips: Be om et stille rom.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, jans0der

Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min hadde bestemt oss for å ta med oss gutten på 9 år til en overnattingstur på Sunndalsøra. Da vi ankom hotellet fikk beskjed om at det var to ledige rom. Ett handicaprom til kroner 1890 og et familierom til kroner 1420. Vi fant det merkelig at et handicaprom skal koste mer. Kan ikke erindre å ha opplevd at et handicaprom skal koste mer enn et vanlig rom, hverken i Norge eller andre steder. Vi fikk uansett beskjed om at det ikke var mulig å sette inn en ekstra seng på handicaprommet, så vi endte opp med familierommet. Hotellrommet bar preg av å ikke ha vært brukt på en god stund. Det luktet innestengt kjeller. Selv etter intens utlufting med begge vinduer åpnet luktet det forferdelig inne på rommet. Dusjkabinettet var ikke tett, noe som resulterte i vann over hele baderomsgulvet. Det bar også preg av dårlig renhold, støv og skitt etc. Hadde også behov for et toalettbesøk i kjelleren noe som var alt annet enn innbydende. Frokosten var også noe av det dårligste jeg har spist. Inntørket grønn eggerøre, ingen vann i kakaomaskinen, og ellers et svært sparsommelig utvalg til frokosten. Jeg vet at dette er et gammelt hotell. Med den prisen man må betale er det uansett ikke en unnskyldning for den svært dårlige generelle standarden. Et lite pluss for hyggelig betjening men det drar dessverre ikke inntrykket av hotellet opp. Kommer ikke tilbake hit. Styr unna er mitt klare råd.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Discover719749
Anmeldt 5. mai 2017

Forrige gang jeg bodde på hotell på Sunndalsøre tror jeg må være for nesten 50 år siden.
Jeg kan ikke se at rommene er blitt noe bedre siden den gang. Vi ble mottatt av en hyggelig resepsjonist og følte oss velkomne. Rommet var enkelt, og sengene var gode. Frokosten var ikke den beste. Inntørket og ikke innbydende varmrett. Mulig vi kom sent til frokost.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, ellenb196