Agoda.comUSD 134
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

Vi lå på hotellet i 2 netter i oktober 2019. Jeg ringte på forhånd og ba om rom uten teppe. Dette ordnet de, og vi fikk ett romslig rom i 3 etg. Det var svært god seng, et lite kjøleskap og også en ekstra varmeovn på rommet. Personalet på hotellet var hyggelig og imøtekommende. Det eneste jeg har å utsette på er damen som var tilstede under frokosten Hun gikk frem og tilbake , men tok ikke med seg noe skittne glass eller tallerkner uten å bli spurt om det.
Et litt slitent hotel, med hyggelig personale, god frokost og veldig sentralt

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, L-ALeithe
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi overnattet to netter i forbindelse med et slektstreff. Rommet var romslig og bra med både en liten skrivepult og godstol med bord. TV, kjøleskap og hårføner samt vinduer på to kanter gjorde dette til et bra opphold. Vi savnet noe å sette fra oss ting på på badet - det var eneste ankepunkt. Ikke så veldig spennende, men god frokost og hyggelig service. Grei pris og sentral beliggenhet med flere spisesteder rett i nærheten, og gratis parkering rett over gaten.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Glumma
Anmeldt 12. januar 2019

P.g.a. besøk til familie overnattet vi på Sunndalsøra hotel som ligger midt i sentrum. Hotellet er av eldre årgang , men vi fikk et stort hjørnerom i 3dje etg. med salong hvor vi fikk god utsikt. Rommet var rent og sericen ok. Enkel frokostbuffe ,men helt greit

Romtips: Rom 319 er et
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, jmv920
Anmeldt 18. september 2018

Hotellet ha asiatisk søndagsbuffe, helt grei mat en gang i mellom, men kan nok si buffe er nå en gang buffe så noe toppkarakter gies ikke bort på maten, Nå skal det sies at betjeningen er svært hyggelig og grei, prisen er mitt på treet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, frankk909
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

En helg på hotellet i forbindelse med Hydrocup. Var uheldig med plassering av rommet, da vi ble liggende rett over en pub. Folk satt utenfor og koste seg til ca
0230, og vi fikk ikke sove på grunn av at det var så lytt. Ba om å få bytte rom neste morgen, noe som ikke var noe problem. Rommene bærer preg av at hotellet er gammelt. Men er rene. Betjeningen ved hotellet er veldig koselige. Enkel men ok frokost. Jeg ble mett.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, ferie085