“Lunsj👌”

Spiskammerset
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Sunndalsøra
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Superfornøyd! Fint lokale, en god meny, og kjempegod mat. Det var hyggelige folk som jobbet der, det var god service med bordservering, alt var tipp topp. Anbefales til både lunsj, men og så god mat at det kan bli en fin middag. Svært bra

Takk, KarstenNorway

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Etter fire dager på Øra fikk vi jo prøvd litt forskjellig og Spiskammerset ble en klar favoritt. Pastasalaten var vanvittig god og jeg ville bare ha mer. Alt annet vi spiste der var også meget godt

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte middag i forbindelse med et årsmøte. Hyggelig betjening og meget god biff. Anbefales Litt dårlig akustikk i lokalet når mange snakker, men til å leve med.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 600sveins
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Gode og varierte ting på menyen. God stemning og veldig fint med gamle møbler og koslig e kroker. Meget god mat og hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, gjoridalsbo
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig sted! Kaféen/restauranten ligger bare 30 meter fra bussholdeplassen, og det var et ypperlig sted å jobbe litt før neste buss kom. God atmosfære og trivelig betjening!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, linnsirio

Reisende som så på Spiskammerset, så også på

Sunndalsøra, Sunndal

Har du vært i Spiskammerset? Del dine erfaringer!