Dårlig sikkerhet

Dårlig sikkerhetsopplegg, datteren min falt ned og fikk en vaier mellom beina, og jeg greide ikke å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
E6332JRelisel
Høyt og lavt Hallingdal

Dårlig .kom kl 11.30.Laang ventetid .folk som betaler seg inn kan gå med selene hele dagen.Ikke... les mer

Anmeldt 23. juli 2020
lenekristineh

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kaospark, feil/dårlig info tlf/resepsjon, fikk beskjed om å møte opp midt på dagen, men da vi kom fikk vi vite at vi burde vært her på morran og skrevet oss på venteliste, dvs timevis med venting for å få billett. Måtte til slutt returnere til Gol hvor vi ferierte. Til og med minigolfen var umuligt å få prøvd. Følte oss forøvrig lite velkommen. Dårlig smittevern også mot covid19. Anbefales ikke på nåværende tidspunkt. Fullt og kaos, styr unna om du er på gjennomreise!!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, rogerbB4828SO
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi kom til åpningstiden kl. 1030. Vi fikk greie på at parken inne åpnet for klatring før kl 11.00. Sikkerhetssjekk startet kl. 10.30. Etter kl 11 stertet sikkerhetskurset, som er obligatorisk. Fryktelig iriterende at dette ikke var i orden da vi kom.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, espenstene
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

God opplæring av hyggelig folk. Fin aktivitet for store og små. Mange forskjellige løyper, og zip-line. Ørnestupet og Elvedansen var favoritten til 11 - åringen vår.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, hei704
Agnete B, Leder  på Høyt og lavt Klatrepark Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hei Heidi!
Tusen takk for hyggelig anmeldelse, det setter vi stor pris på. Håper å se deg snart igjen. Klatreparken har åpent hver helg og daglig i høstferien (Uke 40 og 41). Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fant ikke Høyt og Lavt Hemsedal, men det er der jeg har vært. Vi var 2 venninner på 46 og 2 jenter på 8 og 9 år. Det var skikkelig gøy og en utfordring fot både store og små. Mest for de store. Vi fikk utfordret høydeskrekken og adrenalinet fikk seg et kikk. Vi var nest øverst pga høyde på barna som var mer enn nok for meg. De 2 minste var veldig Ok baner de også. Vel anvendte penger. Tar gjerne en ny tur.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, lisemetteh
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fin aktivitet for voksne og barn, flinke instruktører som ga god hjelp underveis. Litt synd at zip-line måtte stenge grunnet mye vind.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ninas743