“Lenge å vente, rot og tull underveis”
Anmeldelse av Burgerhouse Ål - STENGT

Burgerhouse Ål
Anmeldt 16. juli 2020

Dette var dårlige greier.
Veldig å vente på maten og det virket som de hadde mistet oversikten fullstendig.
Vi bestilte mat i kassen, etter en stund kom en servitør til bordet og ville ta opp bestilling.
Det kom to kaffe på bordet selv om vi kun hadde bestilt en. Jeg hadde bestilt vann fordi de hadde kun Solo som brus. Vannet kom på bordet etter purring.
Når maten endelig kom så fikk vi feil burgere.
Selve kjøttet var godt, men vi fikk feil ingredienser ingredienser utenom.

Servitøren avsluttet besøket med å knuse en skål med ketchup slik at det sprutet ut over klærne mine. Da takket jeg nei til gratis dessert som kompensasjon for en dårlig opplevelse og ville bare bort derfra så fort som mulig.

Til forsvar for stedet så opplyste han som var servitør at en ansatt hadde måttet gå hjem pga sykdom slik at de var underbemannet, så de stengte etter at vi gikk.

2  Takk, Anders_Anderx

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Spiste fish and chips. Fikk mat kl 12 30 tross egentlig åpningstid kl 14. Det tok litt tid før maten kom, men veldig hyggelig servitør og god mat. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, audlk
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kom inn, hyggelig servitør som møtte oss.
Virket som han var litt ny, men han gjorde sitt beste og det er mer en bra nok for oss.
Bestilte mat og drikke, drikke kom ganske fort og maten ca 10-15minutter.

Veldig fornøyd med alt i alt, veldig god burger. Både kjøtt, brød og tilbehør.

Kommer tilbake flere ganger :)

Takk, 881tommyd
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger! Alltid knallgode burgere!! Hangover anbefales! God service, god øl og hyggelig atmosfære!

Takk, kentidar
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bra burgerkjøtt, men halvstekt bacon,og av en eller annen grunn hadde de vanlig hvitost i tillegg til cheddarosten, noe som gjorde det hele veldig fett og mektig.
Burgerbrøet var også noe simpelt, minnet om vanlige butikkburgerbrød.
Med små grep kan det bli virkelig bra.

Servicen var stresset, men noe lunde høffelig..

3/5 i total score, gir de en sjangse til neate gang jeg kjører forbi.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, SveinHolmefjord