Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
kr 818
Fullt refunderbart før fre. 29. mar.
Frokost inkludert
Booking.com
Hotels.com
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
3136 av 68 anmeldelser
Anmeldt 4. juni 2020

Utrolig koselig og hyggelig fjellstue. Personale er veldig behjelpelige med ting og strekker seg gjerne ekstra for at oppholdet blir så utmerket som mulig. Godt utvalg til frokost og har man ekstra ønsker blir det ordnet. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, naamaniqbal
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
vatsfjellstue, Leder  på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Sjekket inn sent på kvelden.
Ble møtt av veldig hyggelige ansatte, som var veldig behjelpelige.
Maten var veldig god, og en god variasjon ved frokosten. De har en koselig peisestue, der man kan sitte å kose seg foran peisen etter en dag på tur. Fint lagt opp når det gjelder fellesområdene, du finner alltid et sted å nyte en god bok. Godt med parkering og en fin veranda, hvor man kan sitte å nyte solen.
Rommet var veldig bra for prisen, god luft og gode senger.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 823eriks

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Har hatt en overnatting her på reise over fjellet. Veldig koselig og fint her.
Gode fasiliteter, og svært hyggelig service!
Prisene var de beste jeg har opplevd, 350 kr pr. Person! Uansett om dobbeltrom eller ikke 😊 inkludert frokost!
Gode senger og rent drikkevann,

Anbefales på det varmeste!!

Eirik og Trine

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste med venner
Takk, Eirik R

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi ankom sent på kvelden. Ble tatt meget godt i mot. Enkle rom, veldig rent. Hyggelige fellesarealer. Flott og serviceinnstilt personale. God middagsmat og innholdsrik frokost. Flott område. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, AinaT501

Anmeldt 20. juli 2019

2 koselige døgn midt i smørøyet i Hallingdal! Kortreist tur til vakker natur, fiske, vandring i fjellet og et hav av muligheter! God frokost og hyggelig betjening! Mulighet for god, hjemmelagd middag. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Bodil B