Priceline
    38.3 km fra Vats Fjellstue
    60.8 km fra Vats Fjellstue
    Se flere hoteller i Ål
    Anmeldt 8. juli 2020

Bodde to netter på denne fjellstua i hallingdal og hadde et fint opphold. Enkel men god standard med internett og eget bad på rommet. Fine fellesarealer med peis og TV krok og en egen lese og pratekrok oppå. bestilte to netter igjenom Riskov bilferie og betalte ca 1100 kr med frokost og toretters middag. Stedet er like velegnet for barnefamilier som eldre og fjellfolk. Veldig god beliggenhet for turer rundt i området

Takk, terjer_12
    Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 30. juni 2020

Vi er en familie på 5, 3 barn og 2 voksne, som har overnattet og spist middag på Vats Fjellstue ved flere anledninger, Fantastisk service og gjestfrihet. Hjemmelagde kjøttkaker med tyttebær kan sterkt anbefales og gjestfriheten og servicen er den beste vi har opplevd. Må bare oppleves sammen med fantastisk vill fjellheim og strålende fiske

Takk, Anne Cathrine W
    vatsfjellstue, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemeoding. Velkommen tilbake. Håper vi sees igjen

Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt i forbindelse med jobb. Hyggelig betjening med gode turtips, rent og luftig rom, deilig frokost hvor jeg kunne velge det jeg hadde lyst på. Stille og rolig atmosfære, praktisk med Wi-Fi!

Takk, StianA

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det settes utrolig stor pris på!

Anmeldt 4. juni 2020

Utrolig koselig og hyggelig fjellstue. Personale er veldig behjelpelige med ting og strekker seg gjerne ekstra for at oppholdet blir så utmerket som mulig. Godt utvalg til frokost og har man ekstra ønsker blir det ordnet. Anbefales på det sterkeste!

Takk, naamaniqbal
    vatsfjellstue, Leder  på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Sjekket inn sent på kvelden.
    Ble møtt av veldig hyggelige ansatte, som var veldig behjelpelige.
    Maten var veldig god, og en god variasjon ved frokosten. De har en koselig peisestue, der man kan sitte å kose seg foran peisen etter en dag på tur. Fint lagt opp når det gjelder fellesområdene, du finner alltid et sted å nyte en god bok. Godt med parkering og en fin veranda, hvor man kan sitte å nyte solen.
    Rommet var veldig bra for prisen, god luft og gode senger.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, 823eriks

Tusen takk for flott tilbakemelding.