Booking.comUSD 99
eDreamsUSD 99
CheapTicketsUSD 94
Anmeldt 12. juli 2020

Veldig hyggelig sted. Rommet var bra. Maten var veldig god. Deilig med hjemmelaget mat. Frokost, nystekt brød. God service. I det hele tatt alt topp. Turer i nær området, kort kjøretur til Geilo eller Hemsedal.

Takk, BoardingPass430130
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 8. juli 2020

Bodde to netter på denne fjellstua i hallingdal og hadde et fint opphold. Enkel men god standard med internett og eget bad på rommet. Fine fellesarealer med peis og TV krok og en egen lese og pratekrok oppå. bestilte to netter igjenom Riskov bilferie og betalte ca 1100 kr med frokost og toretters middag. Stedet er like velegnet for barnefamilier som eldre og fjellfolk. Veldig god beliggenhet for turer rundt i området

Takk, terjer_12

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 30. juni 2020

Vi er en familie på 5, 3 barn og 2 voksne, som har overnattet og spist middag på Vats Fjellstue ved flere anledninger, Fantastisk service og gjestfrihet. Hjemmelagde kjøttkaker med tyttebær kan sterkt anbefales og gjestfriheten og servicen er den beste vi har opplevd. Må bare oppleves sammen med fantastisk vill fjellheim og strålende fiske

Takk, Anne Cathrine W
vatsfjellstue, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemeoding. Velkommen tilbake. Håper vi sees igjen

Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt i forbindelse med jobb. Hyggelig betjening med gode turtips, rent og luftig rom, deilig frokost hvor jeg kunne velge det jeg hadde lyst på. Stille og rolig atmosfære, praktisk med Wi-Fi!

Takk, StianA

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det settes utrolig stor pris på!

Anmeldt 4. juni 2020

Utrolig koselig og hyggelig fjellstue. Personale er veldig behjelpelige med ting og strekker seg gjerne ekstra for at oppholdet blir så utmerket som mulig. Godt utvalg til frokost og har man ekstra ønsker blir det ordnet. Anbefales på det sterkeste!

Takk, naamaniqbal
vatsfjellstue, Leder  på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding.