Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Booking.comUSD 99
Priceline
eDreamsUSD 99
Anmeldt 13. juli 2020

Vi var der bare en natt, men fikk god mat og desser, samt god frokost. Rommene var rene og fine, noe oppgradering bør nok gjøres, Men hyggelig og overnatte, noe jeg la merke til at dusj hode bør vaskes, og fått opp en bedre rullegardin. Men kommer nok tilbake, vis jeg er i den retningen:-) Og til de som leser dette så er dette hotelle å anbefale, vis du er på tur i områder der

Takk, morteno723
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen. Kna nå fortelle at vi har byttet rullgardin og byttet dusjhode siden du var hos oss.

Anmeldt 12. juli 2020

Bodde på denne rolige og behagelige fjellstuen i 3 døgn. Maten var meget god da den var hjemmelaget og delikat. Servicen var meget god. Trivelig ansatte som bryr seg om gjestene. Anbefaler dette stedet.

Takk, 227_yvindh

Anmeldt 12. juli 2020

Veldig hyggelig sted. Rommet var bra. Maten var veldig god. Deilig med hjemmelaget mat. Frokost, nystekt brød. God service. I det hele tatt alt topp. Turer i nær området, kort kjøretur til Geilo eller Hemsedal.

Takk, BoardingPass430130

Anmeldt 8. juli 2020

Bodde to netter på denne fjellstua i hallingdal og hadde et fint opphold. Enkel men god standard med internett og eget bad på rommet. Fine fellesarealer med peis og TV krok og en egen lese og pratekrok oppå. bestilte to netter igjenom Riskov bilferie og betalte ca 1100 kr med frokost og toretters middag. Stedet er like velegnet for barnefamilier som eldre og fjellfolk. Veldig god beliggenhet for turer rundt i området

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, terjer_12

Anmeldt 30. juni 2020

Vi er en familie på 5, 3 barn og 2 voksne, som har overnattet og spist middag på Vats Fjellstue ved flere anledninger, Fantastisk service og gjestfrihet. Hjemmelagde kjøttkaker med tyttebær kan sterkt anbefales og gjestfriheten og servicen er den beste vi har opplevd. Må bare oppleves sammen med fantastisk vill fjellheim og strålende fiske

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Anne Cathrine W
vatsfjellstue, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Tusen takk for flott tilbakemeoding. Velkommen tilbake. Håper vi sees igjen