Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 19. juli 2020

Koselig fjellstue hvor du kan nyte naturen rett utafor døra. Et hyggelig vertskap som bryr seg om gjestene, og byr på seg sjøl. Kjempegod, hjemmelaget mat.
Et opphold her anbefales på det varmeste.
Kommer gjerne tilbake om vi er på de trakter igjen.

Takk, FjeldR
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 dager siden

Anmeldt 19. juli 2020

Fjellstua ligger lunt til nede i dalen, etter å ha fisket hele dagen på høyfjellet var det lunt og godt å komme tilbake til fjellstua. Overraskende store rom (bildene lyver), kjempekoselig vertskap, god mat, fint å ha med hundene. Koselig å sitte rundt bålpanna på kvelden. Et flott sted å reise om man er en, to eller en hel gruppe. Kort vei til høyfjellet med utallige fine turer å gå. Går bilen den veien en annen gang, stikker vi innom. Ønsker vertskapet lykke til videre med ideer og oppgradering av fjellstua.

Takk, TuriAnd2020

Anmeldt 17. juli 2020

Barnevennlig, rolige omgivelser. Man føler seg som en del av familien når man besøker. Kort vei til mange barnevennlige attraksjoner i området. Maten på restauranten var utsøkt, og det er veganske alternativ tilgjengelig.

Takk, trulsli

Anmeldt 13. juli 2020

Et virkelig hyggelig sted med en meget koselig atmosfære. Svært vennlig vertskap som viste oss stor oppmerksomhet. Maten var i særklasse, vi satte spesielt pris på den herlige middagen vi ble servert, enda vi kom seint til fjellstuen på kvelden. Omgivelsene er vakre med flotte turmuligheter. Fint å kunne ha med våre to små hunder, som også ble godt mottatt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, knut_sg

Anmeldt 13. juli 2020

Vi var der bare en natt, men fikk god mat og desser, samt god frokost. Rommene var rene og fine, noe oppgradering bør nok gjøres, Men hyggelig og overnatte, noe jeg la merke til at dusj hode bør vaskes, og fått opp en bedre rullegardin. Men kommer nok tilbake, vis jeg er i den retningen:-) Og til de som leser dette så er dette hotelle å anbefale, vis du er på tur i områder der

Takk, morteno723

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen. Kna nå fortelle at vi har byttet rullgardin og byttet dusjhode siden du var hos oss.