Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
eDreamsUSD 92
CheapTicketsUSD 93
Anmeldt 26. juli 2020

Meget hyggelig og service innstilt vertskap. God mat,rent og hyggelige priser. Rolige omgivelser og avslappet atmosfære. Stedet ligger fint til for turer i Skarvheimen, som er en perle i det norske fjellet.

Takk, torillh2018
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 19. juli 2020

Koselig fjellstue hvor du kan nyte naturen rett utafor døra. Et hyggelig vertskap som bryr seg om gjestene, og byr på seg sjøl. Kjempegod, hjemmelaget mat.
Et opphold her anbefales på det varmeste.
Kommer gjerne tilbake om vi er på de trakter igjen.

Takk, FjeldR

Anmeldt 19. juli 2020

Fjellstua ligger lunt til nede i dalen, etter å ha fisket hele dagen på høyfjellet var det lunt og godt å komme tilbake til fjellstua. Overraskende store rom (bildene lyver), kjempekoselig vertskap, god mat, fint å ha med hundene. Koselig å sitte rundt bålpanna på kvelden. Et flott sted å reise om man er en, to eller en hel gruppe. Kort vei til høyfjellet med utallige fine turer å gå. Går bilen den veien en annen gang, stikker vi innom. Ønsker vertskapet lykke til videre med ideer og oppgradering av fjellstua.

Takk, TuriAnd2020

Anmeldt 17. juli 2020

Barnevennlig, rolige omgivelser. Man føler seg som en del av familien når man besøker. Kort vei til mange barnevennlige attraksjoner i området. Maten på restauranten var utsøkt, og det er veganske alternativ tilgjengelig.

Takk, trulsli

Anmeldt 13. juli 2020

Et virkelig hyggelig sted med en meget koselig atmosfære. Svært vennlig vertskap som viste oss stor oppmerksomhet. Maten var i særklasse, vi satte spesielt pris på den herlige middagen vi ble servert, enda vi kom seint til fjellstuen på kvelden. Omgivelsene er vakre med flotte turmuligheter. Fint å kunne ha med våre to små hunder, som også ble godt mottatt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, knut_sg