Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 5. august 2020

Rent og pent rom.Meget god hjemmelagd mat. Og et flott vertskap ..Blide,hyggelig.
Fine priser på drikkevarene. Fin beliggenhet både til fjellturer,fiske og evt rideturer
Flott at unge mennesker ønsker å satse på et slikt sted

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, MonaM1753
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening og god mat. Rolig og fredelig. Fjellstuen ligger ved foten av et fantastisk fjellområde med uante muligheter for fotturer, sykling, padling og ski. Flere topper på 1600 - 1800 moh. i området.

Takk, Vibeke M
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom med store forventning for å spise middag. Ble vel tatt i mot og fikk raskt bestilt vår mat. Men det tok svært lang tid før maten kom. Og det som kom var skuffende. Tre små kjøttkaker, masse stekte poteter og neste rå rotfrukter. Sausen var god. Biffen var gjennomstekt og grønnsakene var en danderte tomat og masse maiskorn. Og igjen masse stekt potet. Til dessert bestilte vi eplekake med is. Det var en liten firkant eplekake og en liten stripe is. Det hele fremstod som amatørmessig kaffemat. Og ikke var det rimelig heller. Frister ikke til gjentagelse.

Takk, Keklem
Anmeldt 26. juli 2020

Meget hyggelig og service innstilt vertskap. God mat,rent og hyggelige priser. Rolige omgivelser og avslappet atmosfære. Stedet ligger fint til for turer i Skarvheimen, som er en perle i det norske fjellet.

Takk, torillh2018

Anmeldt 19. juli 2020

Koselig fjellstue hvor du kan nyte naturen rett utafor døra. Et hyggelig vertskap som bryr seg om gjestene, og byr på seg sjøl. Kjempegod, hjemmelaget mat.
Et opphold her anbefales på det varmeste.
Kommer gjerne tilbake om vi er på de trakter igjen.

Takk, FjeldR