Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 11. august 2020

Noe enkelt og gammeldags, men ganske så sjarmerende sted. Meget hyggelig betjening. God frokost, med mulighet for å smøre med matpakke til en rimelig penge. Spiste en middag her, solid porsjon som smakte godt. Fra hotellet og i nærområdet er det mange muligheter for turer både til fots og på ski i flott natur. Heller ikke avskrekkende avstander til steder som Hardangervidda, Hardangerfjorden, Aurlandsdalen og Flåm. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 712tronde
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen.

Anmeldt 5. august 2020

Rent og pent rom.Meget god hjemmelagd mat. Og et flott vertskap ..Blide,hyggelig.
Fine priser på drikkevarene. Fin beliggenhet både til fjellturer,fiske og evt rideturer
Flott at unge mennesker ønsker å satse på et slikt sted

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, MonaM1753

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening og god mat. Rolig og fredelig. Fjellstuen ligger ved foten av et fantastisk fjellområde med uante muligheter for fotturer, sykling, padling og ski. Flere topper på 1600 - 1800 moh. i området.

Takk, Vibeke M
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom med store forventning for å spise middag. Ble vel tatt i mot og fikk raskt bestilt vår mat. Men det tok svært lang tid før maten kom. Og det som kom var skuffende. Tre små kjøttkaker, masse stekte poteter og neste rå rotfrukter. Sausen var god. Biffen var gjennomstekt og grønnsakene var en danderte tomat og masse maiskorn. Og igjen masse stekt potet. Til dessert bestilte vi eplekake med is. Det var en liten firkant eplekake og en liten stripe is. Det hele fremstod som amatørmessig kaffemat. Og ikke var det rimelig heller. Frister ikke til gjentagelse.

Takk, Keklem
Anmeldt 26. juli 2020

Meget hyggelig og service innstilt vertskap. God mat,rent og hyggelige priser. Rolige omgivelser og avslappet atmosfære. Stedet ligger fint til for turer i Skarvheimen, som er en perle i det norske fjellet.

Takk, torillh2018

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen