eDreams
Travelocity
Anmeldt 12. juli 2021

Meget sympatiske og imøtekommende folk. Alt funker som det skal. Mer enn man kan forvente for den prisen. Nærhet til fjellet. Internett kun i fellesarealer, men i slike omgivelser bør man heller nye naturen enn å sitte bak dataskjermen. Takk for oss;-)

Takk, davidjX3520MR
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 27. april 2021

Enkelt rom litt leirskolefølelse fikk et rom med 4 køyesenger og bad som enkeltrom til en hyggelig pris. God frokost var inkl. Middagen var grei nok men pris og kvalitet stemte ikke helt. Fornuftig pris på øl. Alt i alt et sted jeg kan anbefale.

Romtips: Dårlig wifi og dårlig mobildekning
Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, kristian438

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Svært hyggelig vertskap, god mat. Det var ikke noe problem å få tilpasset kosten etter mine allergier. Kjempegod service.
Flott utgangspunkt for fjelltur og utflukter.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Anne Iren B

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Har hatt en flott helg på Vats fjellstue med guidede fotturer i vakre omgivelser. Det hyggelige vertskapet er serviceinnstilte, det er rent, god seng og alle måltider smakte godt. Alt til en rimelig pris. Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, obbemor

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Bodde her i 3 netter og var svært fornøyd med det meste bortsett fra madrassen i sengen som jeg ikke ble helt komfortabel med (har dårlig rygg).
Betjeningen var superhyggelige og hjalp til med hva enn de kunne.
Maten var både og. Fikk litt smakstom gryterett første dagen som sikkert bare trengte litt mer krydder og gode kjøttkaker og grillmat de neste dagene.
Opplevde det som meget rent og lunt her og enkelt og føle seg «som hjemme» i en lun peisestue med en god øl etter en lang dag.
Forventer du «The Thief/The Well» er ikke dette plassen for deg.
Forventer du en enkel og koselig plass å nyte kvelden etter en lang dag i fjellet kan jeg gjerne anbefale dette stedet.

Jeg vil besøke igjen

Dato for oppholdet: august 2020