TripadvisorUSD 86
Booking.comUSD 90
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kosleg , sjarmerande og stille plass når ein ynskjer seg bort frå hovedvegen. Svært hyggeleg betjening som slår av ein prat. God middag og triveleg frokost. Me kosa oss her sende spørsmål på epost og fekk veldig raskt svar. God parkering når ein hadde tilhengar

Takk, SigrunnS
Anmeldt 12. juli 2021

Meget sympatiske og imøtekommende folk. Alt funker som det skal. Mer enn man kan forvente for den prisen. Nærhet til fjellet. Internett kun i fellesarealer, men i slike omgivelser bør man heller nye naturen enn å sitte bak dataskjermen. Takk for oss;-)

Takk, davidjX3520MR
Robert Bø, Daglig leder på Vats Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding. Håper vi sees igjen

Anmeldt 27. april 2021

Enkelt rom litt leirskolefølelse fikk et rom med 4 køyesenger og bad som enkeltrom til en hyggelig pris. God frokost var inkl. Middagen var grei nok men pris og kvalitet stemte ikke helt. Fornuftig pris på øl. Alt i alt et sted jeg kan anbefale.

Romtips: Dårlig wifi og dårlig mobildekning
Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, kristian438

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Svært hyggelig vertskap, god mat. Det var ikke noe problem å få tilpasset kosten etter mine allergier. Kjempegod service.
Flott utgangspunkt for fjelltur og utflukter.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Anne Iren B

Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Har hatt en flott helg på Vats fjellstue med guidede fotturer i vakre omgivelser. Det hyggelige vertskapet er serviceinnstilte, det er rent, god seng og alle måltider smakte godt. Alt til en rimelig pris. Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, obbemor