“Anbefales!”
Anmeldelse av TID Kafé & Landhandel

TID Kafé & Landhandel
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Ål
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Nydelig lokal inspirert mat og utrolig hyggelig service! Anbefales på det varmeste å stoppe her hvis man er på Ål! Vi kommer gjerne igjen

Takk, Elisabeth C

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og deilig lunsj. Barna spiste pannekaker, mor spiste bruschetta og far spiste pai med spinat og fetaost. Alle synes at maten var fantastisk. Barna fikk is til dessert og vi voksne koste oss med oreo kjeks og vaniljemuffins. Det var også et lite lekeareal for barna. Dette stedet anbefales!
Terningkast 6 på kundeservice og mat.

Takk, Kruse1985

Reisende som så på TID Kafé & Landhandel, så også på

Har du vært i TID Kafé & Landhandel? Del dine erfaringer!