Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Vio.com
Anmeldt 7. desember 2018

Blir bestandig møtt av vennlige og serviceinstilt personale uten at det oppleves som et påklistret smil, men dette er naturlig for personene,

Hotellet bærer preg av å være noen år, men de dyre hotellene er ikke noe bedre. har vært fast gjest hver mnd. siden sommer 2018

Jan Henning

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, arbeidsreise123
Anmeldt 29. august 2018

Selve hotellet utseendemessig er kanskje litt utdatert til å være et Thon hotell, men servicen her er bra. De ansatte er veldig vennlige og blide. Vi hadde bestilt et dobbeltrom, men vi fikk et helt familierom for oss selv som det var veldig god størrelse på. Frokosten var veldig grei med tanke på at dette er et mindre hotell. Det var utrolig mye asiatiske turister på hotellet da vi var her som tok opp ekstremt mye plass på hotellet generelt, og spesielt i frokostsalen. Likevel hadde de ansatte løst dette på en god måte ved å separere frokostsalen, slik at man slapp å sitte med det asiatiske reisefølget og at man garantert fikk plass. De ansatte i frokostsalen kom med nystekte speilegg hele tiden i tillegg var det godt utvalg i buffeten. Et veldig greit sted å bo dersom man skal til Ål.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Synne H
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet en natt i forb. med reise fra Tønsberg til Bergen. Meget godt fornøyd. Hyggelig og hjelpsom betjening. Store rom med meget gode senger. Kjempegod frokost. Kan man ønske noe mere. Vi kommer igjen og vil anbefale andre til det samme.

Takk, oyvindm2016
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Dårlig service, shabby rom med elendig vedlikehold, bruk de 1600kr på et annet sted, styrer unna Thon hoteller etter dette. Frokost er ok, men ikke på skandinavisk nivå. Dusjen var knekt. Noe støy uten fra.

Takk, HolsteinBeer
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig vanlig hotell med grei og ordinær service. Personale misforsto spørsmålene par ganger, men ellers var behjelpelige. Rommet jeg fikk var i 3. etasje med utsikt mot gaten. Gulvet var skeiv og helte mot ene retningen. Ellers stort og romslig rom med eget kjøkken. Frokost var 2 delt, ene delen for kinesiske turister og andre delen for andre gjester. Men den delen for ordinære gjester hadde ikke glass og man måtte ut og inn for å fylle på med juice/vann. Kaffen var dårligere enn hos den andre delen.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 86jonasberg