Anmeldt 30. juli 2019

Fint hotell, med sjarm.
Var på gjennomreise i sør norge da vi trengte kun et rom for natten.
Det var mye høylytte naboer og festing(lørdags natt). Våknet flere ganger iløpet av natten av smelling av dører. Var ingen tlf på rommet for å ringe resepsjon. Samme helg var det ekstrem varme med 30C på dagen og 15C på natten. Det greide ikke ventilasjonsanlegget å kjøpe ned, så det ble ekstremt varmt på rommet enda vi hadde alle vinduer åpne. Frokost buffen hadde bredt utvalg og det var mye godt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, hsiljuholtet
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Ankommer sent på kvelden. Blir tatt imot av en smilende imøtekommende resepsjonist! Innsjekking går smertefritt og vi får med kaffe opp på rommet.
Rommet var rent og ryddig. Litt stort men dekket alle behov.
Frokosten dagen etter var fantastisk! Det var mat laget med sjel og satt opp estetisk og innbydende.
Nok av godsaker å velge mellom.
Kan anbefales.

Takk, AsleA
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Fint hotell med pene rom og gode senger. Hundevennlig. Gode parkeringsmuligheter. Flott frokost. Svært god mat i restauranten. Et godt sted for ro og hygge. Hyggelig personale. Fine priser på mat og overnatting.

Takk, vetleandreass2016
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på 4 mannsrom. Betjeningen er vennlig og imøtekommende. Det var reint og ordentlig. Frokosten på morgen i dag var fantastisk deilig. Både noe varmt og lapper eller vafler hvis man ville ha det. Er du i område rundt Ål kan det absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, TerjeBerger
Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

Hyggelig hotel med meget god service

Ål er et meget stille sted der tiden står litt stille så innkjøp av proviant på nærbutikken er nødvendig.

Middag i resturantene var god

Hamburger........

Gode senger gjorde at jeg fikk en god natt søvn.

Anbefales

Dato for oppholdet: mars 2019