Travelocity
Orbitz.com
eDreams
1924 av 142 anmeldelser
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Midt i covid-19 pandemien på norgesferie med to unger i baksetet. Fikk et stort rom - familierom. God pris. Lite å gjøre på Ål nå. Man overlever. Ok bygg, litt slitent, rart renovert rom. Covid-tilpasset service og frokost. Alt i alt ok.

Takk, ankolas
CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Ankolas, tusen takk for din tilbakemelding!

Det er viktigfor oss for å kunne bli enda bedre i fremtiden.

Jeg håper vi hr mulighet til å se deg i Ål på vinteren, hvis du ikke visste det ennå så finnes mange aktiviteter for store og små her i ÅL. Om vinteren er langrenn og skibakker lett tilgjengelig og Ål har opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. juni 2020

Problemer helt fra bestilling av rom via nettsiden deres. Pga av utsettelse av årsaken for vår reise til ÅL, ringte vi for å endre dato. Det lot seg ikke gjøre via telefon. Siden vi opprinnelig hadde bestilt via nettet, var vi nødt til også å endre via nettet. Bestillingsfunksjonen på nettet er veldig ustabil, så vi måtte bruke uforholdsmessig mye tid på dette. På natten ble vi vekket av brannalarm, og alle hotellets gjester møttes utenfor hovedinngangen. Det var ingen nattevakt på hotellet. Så gjestene måtte ringe 113. Etter ca et kvarter kom ambulanse og ambulansepersonalet klarte etter litt strev å finne en gjesteliste og foretok et opprop. Etter enda en god stund kom brannvesenet som gjennomsøkte hotellet og fant ytterligere gjester, som antakelig ikke hadde hørt alarmen. Heldigvis var det ikke brann ... Kun varmgang i et eller annet teknisk. Til slutt kom en hotellansatt. Da hadde det gått bortimot en halvtime. Jeg vurderer det som useriøst at det ikke befinner seg en nattevakt ved hotellet.

Romtips: Olav Thon burde se litt på oppgradering av dette hotellet.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Heidi F
Wanderer23506331764, Daglig leder på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2020

Kjære Heidi F
Det er flere forhold her som gjorde at oppholdet dit ikke ble som som man skal kunne forvente av et hotellopphold. Det er alltid en ubehagelig opplevelse når en brannalarm utløses, og spesielt når det skjer på natten. Jeg kan derimot forsikre deg om at sikkerheten er fullt ut ivaretatt og at prosedyrer og organisering er utarbeidet i samråd med lokalt brannvesen. Derimot skulle informasjonen til deg som gjest vært bedre, både i forkant av oppholdet og på natten under selve hendelsen.

Vi beklager på det sterkeste denne ubehagelig opplevelse og håper til tross for dette at du vil gi Thon Hotels en ny sjanse på din neste reise.

Med vennlig hilsen
Øyvind Øhman
Thon Hotel Hallingdal

Anmeldt 2. desember 2019

Vi overnattet på Thon Hotell Hallingdal i forbindelse med skirenn, og valgte dette på grunn av pris og beliggenhet. Personalet i resepsjonen tok godt i mot oss, og vi ble overrasket over størrelsen på rommene. Vi hadde bestilt en leilighet med adskilt soverom, og den var romslig og luftig. Hotellet er ikke nytt, men greit vedlikeholdt.
Gode senger, sittegruppe og et lite tekjøkken. Meget variert og god frokost.

Romtips: Vi hadde leilighet, og var meget godt fornyd med den. Utsikt og en liten balkong.
Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Blir møtt av hyggelig betjening.
Kommer på rommet, som var rommet nærmest resepsjonen. Velger å dra for gardinene. Viser seg at hele lista gardinen henger i er løs og henger og slenger. Småstøvete rundt om.
Ønsker å ta en dusj. Vannet er ISKALDT! Går i resepsjonen. Viser seg at rommet jeg har ikke har vært i bruk på en stund og hører til en varmtvanntank som ikke har vært i bruk på en stund. Får beskjed om å la vannet renne i 10 min for å få varmt vann. Dette burde de gjort FØR gjestene kommer.
Da jeg legger meg viser det seg at jeg hører det meste fra resepsjonen og de få som sitter i baren og veggen i hodeenden av senga rister hver gang noen går i ytterdøra.
Senga er dog god.
Videre blir det da tid for frokost. Håndkle som ligger over brødet er skikkelig møkkete og dette var ikke fra brødet. Rett og slett ekkelt! Jeg var førstemann til frokost. Bordene var heller ikke særlig godt vasket.
Hyggelig betjening på jobb da jeg dro igjen.
Dette hotellet anbefaler jeg virkelig ikke.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, megselv1
Anmeldt 24. september 2019

Jeg booket rom med husdyr. På grunn av en feil med bookingen kontaktet jeg stedet over telefon og fikk endret på dette manuelt. Det personen i andre enden ikke fikk med seg var at rommet med skulle være med husdyr.
Når vi ankommer så har de da ikke noe rom tilgjengelig. Resepsjonisten er svært avvisende og sier jeg skulle ha ringt. Det var jo nettopp det jeg gjorde!
Jeg har selv jobbet i hotellresepsjon og når slikt oppstår gjør vi alt for å hjelpe gjesten. Denne kare var ikke det minste interessert.
Jeg fikk et hyggelig rom og mye bedre service på et annet hotell.
Hit kommer jeg ikke igjen

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 186sveinh