Ida Camilla N
3,0 av 5 boblerAnmeldt 21. juli 2020via mobile enheter
CIC Hospitality, OwnerThon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. juli 2020
Hei Ida,

tusen takk for din tilbakemelding og at denne er delt med millioner av andre reisende!

Vi har valgt å kun tilby svært enkle alternativer til middag på grunn av pandemien.
Jeg håper vi kan rette opp inntrykket til vinteren med 400 KM langrennsløyper og norges lengste akebakke, vi skal da finne noe godt å bite i for hele familien.
Bergtatt Bistro og lounge
  • Agoda.com
    kr 892
20.0 km fra Thon Hotel Hallingdal
Gratis parkering
Geilo Hytter of Camping ligger 1853 meter fra Geilo Sentrum.  Vi har 13 hytter og tar i mot 26 bobiler/vogner og ca 15 telt.  Relativt nytt sanitæranlegg med dusj/wc, vaskerom og eget rom for do tømming.  Gratis WIFI på hele området.  Hele området har plen og asfalt.  9 vinterisolerte hytter med dusj/wc + 4 enkle hytter uten dusj/wc, men her er det mulig å benytte sanitæranlegget.  Hyttene kan forhåndsbestilles, plass til bobiler, vogner og telt kan kun bestilles på ankomstdagen.
kr 660
      kr 1 565
    20.8 km fra Thon Hotel Hallingdal
    Se flere hoteller i Ål
    Anmeldt 20. juli 2020

Vi ankom noe tidlig, men rommene sto klare. værelset vårt var romslig, rent og alt fungerte. På grunn av Covid-19 var menyen noe begrenset, men vi fikk lov til å hente pizza fra en nærliggende restaurant og spise den i matsalen på hotellet, det kaller jeg service. baren hadde et greit utvalg i drikke og uteplassen var trivelig. Betjeningen var veldig høflige og hjelpsomme til tross for en 'unaturlig' situasjon.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Thomas C
    CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Thomas,

tusen takk for din tilbakemelding og at du har delt denne med reisende fra hele verden!

Det er fantastisk at du roser vårt personalet, vår absolutt viktigste ressurs.

Vi ses gjerne til afterski på vinteren, Ål kan tilby norges lengste akebakke og 400 KM med løyper!

Velkommen tlbake, Thomas.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra hotell på gjennomreise til Bergen. Til denne prisen er det et svært bra hotell! Gratis parkering ved hotellet.

Fine rom og gode senger.

Frokosten var meget bra og dette var dager etter at buffé ble tillatt. Dere fortjener skryt for meget bra opplegg i frokostsal med tanke på smittevern. Et av de beste oppleggene jeg har sett hittil. Plexiglass ved hele buffet. Bord ble grundig rengjort mellom hver gjest og alt i alt fremstod dette som meget bra gjennomført.

Må legge til at frokosten var veldig god :-)

1  Takk, Smiling_Tourist

Hei smilende turist,

tusen takk for at du delte denne tilbakemeldingen med reisende over hele verden!

Vi har jobbet iherdig for få på plass et godt frokosttilbud, men enda viktigere, ivareta smittervern etter beste evne. Det er derfor veldig hyggelig å høre at vi har lykkes.

Jeg håper vi har mulighet il å ta deg imot til vinteren, kun 2 timer og 45 minutter unna Oslo finner du opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her tre dager med kidsa. Midt i blinken mtp avstand til aktivitetene vi hadde planlagt i Flå (Bjørneparken) og på Dagali (Gocart). Store rom, gode senger, god mat og hyggelig betjening. Rolig og fin plass.

1  Takk, KristineK724

Hei Kristine,

tusen takk for din tilbakemelding!
    Det er veldig hyggelig å høre at deres 3-dagers opphold falt i smak.

På vinteren finnes mange aktiviteter for store og små her i ÅL. Om vinteren er langrenn og skibakker lett tilgjengelig og Ål har opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Standardtesten ikke bestått: når man løfter på overmadrassen og finner kjønnshår og skitt fra de siste førti gjestene, skal det mye til for at oppholdet blir hyggelig. Veldig skittent, slik forøvrig alle norske hotellrom er.

Takk, Freddykjensmo

Hei Freddy,

vi husker godt denne hendelsen og slik skal ikke oppstå hos oss.
    Jeg håper du ble godt ivaretatt av våre ansatte før, under og etter denne hendelsen.

Vi håper at vi på et senere tidspunkt har muligheten for å rette opp inntrykket for Thon Hallingdal og generelt den norske hotellnæringen.

Velkommen tilbake til Ål!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

På vei til Bergen, så valgte vi å overnatte her. Vi fikk et fint rom. Frokosten er god. Minuset her er at vi syntes at gangene var skitne. På rommet vårt var det saft flekk eller lignende under sovesofaen. Og i disse Korona tider, så er det ikke akkurat flust av restauranter her

Takk, AST81

Kjære gjest, tusen takk for din tilbakemelding.
    Det er selvsagt ikke slik at du skal opplveve Thon Hallingdal. Renhold i rom og fellesarealer er svært viktig for oss.
    Jeg håper vi har muligheten til å rette opp ditt inntrykk en annen gang. Vi har snakket med leder for avdelingen slik at dette ikke oppstår for andre gjester.

Send gjerne en mail til thomas@cichospitality.com hvis du skal tilbake til Ål.
    Vi kan sterkt anbefale Ål om vinteren, hvis du ikke visste det ennå så finnes mange aktiviteter for store og små her i Ål. Om vinteren er langrenn og skibakker lett tilgjengelig og Ål har opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer.

Vi ser frem til å ta deg imot igjen!