FlopsyP
4,0 av 5 boblerService
CIC Hospitality, OwnerThon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. juli 2020
Hei Flopsy,

tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Thon Hotel Hallingdal er en god stopp for deg som kjører langt eller for deg som ønsker å utforske attraksjoner i nærheten.

Vi gleder oss til du kommer tilbake, hva med vinteren? Ål kan tilby norges lengste akebakke og 400 KM med løyper!
Bergtatt Bistro og lounge
      kr 1 783
    20.0 km fra Thon Hotel Hallingdal
    Se flere hoteller i Ål
    Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rent og pent. Grei plass i ål, serviceinnstilt personal
    Kan anbefales hilsen g heisel kort vei til ål feriesenter og ligger mellom Gol og Geilo. God frokost og rent. Grei parkeringsplass til bil og det er heis😉

Takk, Volvoerbest
    CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2020

Hei Volvoerbest,

tusen takk for tilbakemeldingen din, det er hyggelig lesning for hele teamet på Thon Hallingdal.

Vi ses gjerne til afterski på vinteren, Ål kan tilby norges lengste akebakke og 400 KM med løyper!
    Husk piggdekk på volvoen.

Riktig god sommer fra team Hallingdal.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med rommet vi hadde. 2 soverom, ett med køyeseng til barna og et stort dobbeltrom til oss voksne. God plass ellers også på rommet og rent og pent. Men veldig skuffende at restauranten var stengt og eneste alternativ for å få seg noe mat var gatekjøkkenmat.

3  Takk, idacam
    CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Ida,

tusen takk for din tilbakemelding og at denne er delt med millioner av andre reisende!

Vi har valgt å kun tilby svært enkle alternativer til middag på grunn av pandemien.
    Jeg håper vi kan rette opp inntrykket til vinteren med 400 KM langrennsløyper og norges lengste akebakke, vi skal da finne noe godt å bite i for hele familien.

Anmeldt 20. juli 2020

Vi ankom noe tidlig, men rommene sto klare. værelset vårt var romslig, rent og alt fungerte. På grunn av Covid-19 var menyen noe begrenset, men vi fikk lov til å hente pizza fra en nærliggende restaurant og spise den i matsalen på hotellet, det kaller jeg service. baren hadde et greit utvalg i drikke og uteplassen var trivelig. Betjeningen var veldig høflige og hjelpsomme til tross for en 'unaturlig' situasjon.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Thomas C

Hei Thomas,

tusen takk for din tilbakemelding og at du har delt denne med reisende fra hele verden!

Det er fantastisk at du roser vårt personalet, vår absolutt viktigste ressurs.

Velkommen tlbake, Thomas.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra hotell på gjennomreise til Bergen. Til denne prisen er det et svært bra hotell! Gratis parkering ved hotellet.

Fine rom og gode senger.

Frokosten var meget bra og dette var dager etter at buffé ble tillatt. Dere fortjener skryt for meget bra opplegg i frokostsal med tanke på smittevern. Et av de beste oppleggene jeg har sett hittil. Plexiglass ved hele buffet. Bord ble grundig rengjort mellom hver gjest og alt i alt fremstod dette som meget bra gjennomført.

Må legge til at frokosten var veldig god :-)

1  Takk, Smiling_Tourist

Hei smilende turist,

tusen takk for at du delte denne tilbakemeldingen med reisende over hele verden!

Vi har jobbet iherdig for få på plass et godt frokosttilbud, men enda viktigere, ivareta smittervern etter beste evne. Det er derfor veldig hyggelig å høre at vi har lykkes.

Jeg håper vi har mulighet il å ta deg imot til vinteren, kun 2 timer og 45 minutter unna Oslo finner du opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her tre dager med kidsa. Midt i blinken mtp avstand til aktivitetene vi hadde planlagt i Flå (Bjørneparken) og på Dagali (Gocart). Store rom, gode senger, god mat og hyggelig betjening. Rolig og fin plass.

1  Takk, KristineK724

Hei Kristine,

tusen takk for din tilbakemelding!
    Det er veldig hyggelig å høre at deres 3-dagers opphold falt i smak.

På vinteren finnes mange aktiviteter for store og små her i ÅL. Om vinteren er langrenn og skibakker lett tilgjengelig og Ål har opp mot 400 km skispor på vinteren. I tillegg tilbys kiting, hundekjøring, kanefart, norges lengste akebakke og mye mer. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake!