Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Agoda.comUSD 148
Anmeldt 6. juli 2021

Bodde her en natt, da det passet med kjøreavstand videre. Hadde vi vist om tilstanden på hotellet, hadde vi valgt noe annet. Rommet i seg selv var ok, men ingen lufting eller air- condition, så løsningen var ha alle vinduer på vidt gap. Da er det slitsomt når det står gjester og røyker utenfor hovedinngangen, som dermed luktet inn på rommet vårt. Burde vært forbudt å røyke foran hotellet når man må ha vinduet åpent for å få luft. Baren var et kapittel for seg. Sliten, innrøyka og skittent. Vet ikke når gulv og vinduskarmer sist var vasket. Møblene var fra et annet århundre. Personalet var lite personlig og ikke veldig tilgjengelig heller.

1  Takk, BirgitBr
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære BirgitBr
Tusen takk for tilbakemelding og for at du besøkte Thon Hotel Hallingdal. Hotellet har dessverre ikke air-condition, men har vifter til utlån. Det er løsningen når det blir varmt slik som det har vært de seneste dagene. Det er fult forståelig at det er ubehagelig om det siver sigarettrøyk inn på rommet. Det er skiltet "røyking forbudt" utenfor hovedinngangen så vi skal følge bedre opp at dette overholdes.

Med ønsker om en fortsatt fin sommer

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en småbarnsfamilie som sjekket inn her juli 2021. Når vi kom inn på rommet så var luften veldig innestengt så vi satte opp alle vinduer. Det var også veldig varmt. Selv om det ble kaldere ute på kvelden, så forholdt rommet vårt seg veldig varmt, det var svært ubehagelig å sove i varmen for store og små. Vi spurte etter aircondition eller vifte dagen etterpå og fikk en bordvifte på størrelse med en matboks. Vinduene fremdeles på vidt gap hele døgnet. Etter natt to med altfor mye varme så valgte vi avbryte oppholdet vårt, fikk ikke refundert summen vi ønsket for siste natten.

Det var også et stort dødt innsekt most inn i veggen ved den ene sengen. Renhold utføres også bare hver 4. Dag så vi som kaster bleier måtte gå med søpla selv.

Frokosten var også ganske simpel, agurkene vasne, ingen bladsalater, lite grønt utvalg generelt.

Vi har sendt inn en klage. Vi forventer faktisk litt mer når man betaler over 1600kr/natt.

Direktøren av hotellet var veldig blid og hyggelig da, det trakk opp.

Takk, coachr889

Kjære coachr889
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive en utførlig tilbakemelding til oss. Varmen kom raskt på oss så vi burde vært tidligere ute med å lufte ut varmen før ankomst. Da er det vifte som er aktuell løsning. Når det gjelder renhold på rommet underveis i oppholdet praktiseres dette på forespørsel, så renhold utføres i den grad du som gjest ønsker.

Med ønske om en fortsatt fin sommer

Anmeldt 27. juni 2021

Personalet gjorde en flott innsats, selv om de glemte både flaskevann og gratis avis, som dere reklamerer for på nettsidene. Jeg reagerer på at dere stenger både restaurant og bar, når det er oppe andre steder i kommunen. At dere heller ikke har rengjøring av rommene eller har minibar gjør at dere driver hotellet på sparebluss. Da synes jeg det er urimelig at dere tar full pris. Jeg betalte over 1500,- pr natt og noterer meg at det ikke er andre hoteller i Ål sentrum. Betyr dette at dere utnytter en monopolsituasjon?

Takk, Ole-Fredrik E

Kjære Ole-Fredrik E
Takk for ditt besøk, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en fyldig tilbakemelding. Restaurant og bar åpner nå til fellesferien. Hotellet har vært stengt en stund nå frem til sommersesongen. Det har nok også bidratt til at rutinene i forhold til å sørge for flaskevann og avis til deg og andre medlemmer ikke har vært helt på plass. Dette skal vi bli flinkere på.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer

Anmeldt 31. mars 2021 via mobile enheter

Flott og koselig hotell med gode senger. Hyggelig betjening. Veldig næbra at de holder oppe for oss lokførere nå som resten av hotellet er stengt.

Maten her før corona var utrolig bra. Gleder
meg til alt er tilbake til det gamle igjen.

Dato for oppholdet: mars 2021
2  Takk, LasseTheDude
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2021

Hei Lasse,

tusen takk for din tilbakemelding!
Det er veldig hyggelig å lese din tilbakemelding og vi setter stor pris på at dere bor hos oss.

Vi gleder oss også veldig til alt er tilbake til normalen.
Hilsen team Hallingdal.

Anmeldt 23. august 2020

Greit standar hotell , men kan nok ikke måle seg med de nyoppussede Thon hotellene. Personalet var hyggelig og peke frokostbuffen var virkelig korona sikret. Følte stor trygghet. Personalet vasket bordene og stolene mellom hvert gjesteskifte. Positiv betjening bidro sterkt til svært bra inntrykk av hotellet.

7  Takk, travelmann3
CIC Hospitality, Owner på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei Travelmann,

tusen takk for din tilbakemelding!
Gjestenes sikkerhet er det viktigste, vi har jobbet hardt for å sikre tiltak gjennom hele virksomheten, vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding.

Jeg håper vi ser deg i løpet av vinteren, Ål kan tilby 400km med langrennsløyper og norges lengste akebakke!

Velkommen tilbake.