Booking.comUSD 133
FindHotelUSD 128
TripadvisorUSD 121
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbrakte en natt på familierom ifb kjøretur fra Bergen til Østlandet. Rommet vi fikk var stort og fint. Minuset var at det var fryktelig varmt på rommet, slik at vi måtte ha alt av vinduer åpne om natta. Selv da var det veldig varmt, og i tillegg ble det mye trafikkstøy. Frokosten vi fikk var upåklagelig.

1  Takk, VidarMe
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære VidarMe
Tusen takk for at du valgte å overnatte på Thon Hotel Hallingdal. Vi setter prise på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding fra oppholdet ditt. Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, og håper på snarlig gjensyn.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Slitent hotell med lav standard og begredelig service. Lukter innrøykt i gangene, hyller på rommene var løse. På det ene rommet var det ikke fjernkontroll. Når vi ba om en fjernkontroll i resepsjonen fikk vi beskjed om at tv’n ikke virket på det rommet. Testet da med fjernkontrollen fra det andre rommet og da fungerte alt. Da vi informerte betjeningen om dette fikk vi 4 gamle fjernkontroller og noen nye batterier og beskjed om å teste de selv.
Frokosten prøvde vi ikke da det var så fullt i frokostsalen uten noen smitteverntiltak at vi valgte å bare sjekke ut og spise et annet sted.
Den «koselige» baren det skrives om på nettsiden minner mer om en kafeteria. Nei, skulle heller valgt en campinghytte. Eneste positive er størrelsen på rommene, men det hjelper dessverre ikke så mye når alt annet er så langt under hva du kan forvente.

Romtips: Velg et annet sted, og må du bo her, ikke forvent for mye
1  Takk, eirkar80
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære eirkar80
Takk for at du tok deg tid til å gi en omfattende tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det er beklagelig å høre om dine dårlige opplevelser. Dette er tilbakemeldinger vi tar til oss og vil ta tak i umiddelbart.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Var kun på gjennomreise og valgte dette hotellet.
Generelt dårlig kvalitet, både på rom og service fra personal, to ansatte, kun en som hadde lov å servere alkohol, som medførte at jeg ventet i 25 minutter på en halvliter. Hotellet virker veldig slitent og med en pris som ikke står i forhold til hva en betaler for.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, janh396

Kjære janh396
Takk for din tilbakemelding. Denne dagen har det åpenbart vært for lang ventetid på servering i forhold til hva vi forventer av oss selv. Denne sommeren har det grunnet utenforliggende omstendigheter vært et høyere antall unge ansatte som sommerhjelp. Dette har vi i stor grad sett på som positivt, men det får dessverre denne negative følgen i forhold til servering av alkohol.

Beklager det inntrufne, og håper du får en fin sommer i fortsettelsen

Anmeldt 6. juli 2021

Bodde her en natt, da det passet med kjøreavstand videre. Hadde vi vist om tilstanden på hotellet, hadde vi valgt noe annet. Rommet i seg selv var ok, men ingen lufting eller air- condition, så løsningen var ha alle vinduer på vidt gap. Da er det slitsomt når det står gjester og røyker utenfor hovedinngangen, som dermed luktet inn på rommet vårt. Burde vært forbudt å røyke foran hotellet når man må ha vinduet åpent for å få luft. Baren var et kapittel for seg. Sliten, innrøyka og skittent. Vet ikke når gulv og vinduskarmer sist var vasket. Møblene var fra et annet århundre. Personalet var lite personlig og ikke veldig tilgjengelig heller.

1  Takk, BirgitBr
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære BirgitBr
Tusen takk for tilbakemelding og for at du besøkte Thon Hotel Hallingdal. Hotellet har dessverre ikke air-condition, men har vifter til utlån. Det er løsningen når det blir varmt slik som det har vært de seneste dagene. Det er fult forståelig at det er ubehagelig om det siver sigarettrøyk inn på rommet. Det er skiltet "røyking forbudt" utenfor hovedinngangen så vi skal følge bedre opp at dette overholdes.

Med ønsker om en fortsatt fin sommer

Med vennlig hilsen
Thon Hotel Hallingdal

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en småbarnsfamilie som sjekket inn her juli 2021. Når vi kom inn på rommet så var luften veldig innestengt så vi satte opp alle vinduer. Det var også veldig varmt. Selv om det ble kaldere ute på kvelden, så forholdt rommet vårt seg veldig varmt, det var svært ubehagelig å sove i varmen for store og små. Vi spurte etter aircondition eller vifte dagen etterpå og fikk en bordvifte på størrelse med en matboks. Vinduene fremdeles på vidt gap hele døgnet. Etter natt to med altfor mye varme så valgte vi avbryte oppholdet vårt, fikk ikke refundert summen vi ønsket for siste natten.

Det var også et stort dødt innsekt most inn i veggen ved den ene sengen. Renhold utføres også bare hver 4. Dag så vi som kaster bleier måtte gå med søpla selv.

Frokosten var også ganske simpel, agurkene vasne, ingen bladsalater, lite grønt utvalg generelt.

Vi har sendt inn en klage. Vi forventer faktisk litt mer når man betaler over 1600kr/natt.

Direktøren av hotellet var veldig blid og hyggelig da, det trakk opp.

Takk, coachr889

Kjære coachr889
Tusen takk for at du tok deg til til å skrive en utførlig tilbakemelding til oss. Varmen kom raskt på oss så vi burde vært tidligere ute med å lufte ut varmen før ankomst. Da er det vifte som er aktuell løsning. Når det gjelder renhold på rommet underveis i oppholdet praktiseres dette på forespørsel, så renhold utføres i den grad du som gjest ønsker.

Med ønske om en fortsatt fin sommer

Med vennlig hilsen
Thon Hotel Hallingdal