eDreams
ZenHotels.comUSD 139
Anmeldt 17. august 2021

Elendig smittevern-tilrettelegging i frokostsalen. Altfor mye folk inne samtidig. Rekken med bord vi satt ved sto ca en halvmeter fra buffeten, så det ble mye trafikk bak ryggen vår. Knapt mulig å overholde meteren her.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, lhandreas .
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bodde her som et pitstop før ferie på Østlandet. Hotellet bærer preg av å være av eldre standard. Det var helt greit. Booket en suite, som ikke stod til forventningene. Rommet var støvete og skittent, som for en med allergi for støvmidd var rimelig irriterende. Da vi kom på rommet var kaffemaskinen allerede brukt. Frokosten hadde lite utvalg. Bra med mye parkering.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, h_konn968
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære h_konn968
Tusen takk for at du valgte å stoppe ved Thon Hotel Hallingdal. Samtidig setter vi stor pris på din tilbakemelding. Det finnes ingen grunn til at rommet ikke skal være rengjort ordentlig, så her går det kun på etterlevelse av våre egne rutiner så her må da ha gått altfor fort i svingene. Vi tar din tilbakemelding på største alvor og iverksetter tiltak for å sikre bedre kvalitet enn du har opplevd denne gang. Dette er sterkt beklagelig fra vår side.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbrakte en natt på familierom ifb kjøretur fra Bergen til Østlandet. Rommet vi fikk var stort og fint. Minuset var at det var fryktelig varmt på rommet, slik at vi måtte ha alt av vinduer åpne om natta. Selv da var det veldig varmt, og i tillegg ble det mye trafikkstøy. Frokosten vi fikk var upåklagelig.

1  Takk, VidarMe
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære VidarMe
Tusen takk for at du valgte å overnatte på Thon Hotel Hallingdal. Vi setter prise på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding fra oppholdet ditt. Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, og håper på snarlig gjensyn.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Slitent hotell med lav standard og begredelig service. Lukter innrøykt i gangene, hyller på rommene var løse. På det ene rommet var det ikke fjernkontroll. Når vi ba om en fjernkontroll i resepsjonen fikk vi beskjed om at tv’n ikke virket på det rommet. Testet da med fjernkontrollen fra det andre rommet og da fungerte alt. Da vi informerte betjeningen om dette fikk vi 4 gamle fjernkontroller og noen nye batterier og beskjed om å teste de selv.
Frokosten prøvde vi ikke da det var så fullt i frokostsalen uten noen smitteverntiltak at vi valgte å bare sjekke ut og spise et annet sted.
Den «koselige» baren det skrives om på nettsiden minner mer om en kafeteria. Nei, skulle heller valgt en campinghytte. Eneste positive er størrelsen på rommene, men det hjelper dessverre ikke så mye når alt annet er så langt under hva du kan forvente.

Romtips: Velg et annet sted, og må du bo her, ikke forvent for mye
1  Takk, eirkar80
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære eirkar80
Takk for at du tok deg tid til å gi en omfattende tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Det er beklagelig å høre om dine dårlige opplevelser. Dette er tilbakemeldinger vi tar til oss og vil ta tak i umiddelbart.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Var kun på gjennomreise og valgte dette hotellet.
Generelt dårlig kvalitet, både på rom og service fra personal, to ansatte, kun en som hadde lov å servere alkohol, som medførte at jeg ventet i 25 minutter på en halvliter. Hotellet virker veldig slitent og med en pris som ikke står i forhold til hva en betaler for.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, janh396

Kjære janh396
Takk for din tilbakemelding. Denne dagen har det åpenbart vært for lang ventetid på servering i forhold til hva vi forventer av oss selv. Denne sommeren har det grunnet utenforliggende omstendigheter vært et høyere antall unge ansatte som sommerhjelp. Dette har vi i stor grad sett på som positivt, men det får dessverre denne negative følgen i forhold til servering av alkohol.

Beklager det inntrufne, og håper du får en fin sommer i fortsettelsen