Gratis avbestilling frem til 14.10.22
FindHotel
Agoda.comUSD 121
Anmeldt 5. september 2021

Fin beliggenhet sentralt i Ål. Gratis parkering rett utenfor.
Vi var fornøyd med frokosten. Helt greit utvalg av kald/varmeretter.
Ellers endel småting å trekke for. Man blir litt usikker hva man har dratt inn selv, men gradvis mener vi at vi oppdaget at gulvet var dårlig rengjort. Både støv og hva som så ut som blodflekker!
Så var det toalettet: I seg selv plaget det ikke oss nevneverdig, men gir en slags indikasjon på type hotell. På badet rant toalettet hele tiden. Det var klar bred brun stripe i cisternen. Fremdeles ikke noe problem for oss. Men for å få en slik brun stripe må det nok renne i månedsvis. Merkelig at slike ting ikke blir utbredet. Både pga. gjester og miljøhensyn.
Svak "vond lukt" på badet.
Relativt stort rom med sittegruppe. Liten kjøkkenkrok med kjøleskap. Positivt med kjøleskap, men også der var det åpenbart ikke rengjort etter forrige gjest, selv om det "bare" var noen brusflekker!
Relativt smal seng!
Alt-i-alt: Helt grei hotell når man er på gjennomreise. Sentralt beliggende og med god frokost.
Men som flere påpeker. Litt småslitent så er det sikkert litt forskjellig hvor viktig den enkelte syntes det er!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, VivaNorge
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2021

Kjære VivaNorge

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en omfattende tilbakemelding fra ditt opphold hos oss. Din negative opplevelse er sterkt beklagelig og tilbakemeldingene tas på største alvor.

Igjen, takk for din tilbakemelding

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Greit Hotel grei frokost. Men om Sommeren må en ha vinduet åpent , og da er det mye bråk ute. Så vanskelig å sove. Er medlem og fikk en flaske vann, men fikk ikke avis. Skulle ha hvert askebeger ute så en ikke må hive røyken i naturen.

Takk, HelgeT6
Anmeldt 17. august 2021

Elendig smittevern-tilrettelegging i frokostsalen. Altfor mye folk inne samtidig. Rekken med bord vi satt ved sto ca en halvmeter fra buffeten, så det ble mye trafikk bak ryggen vår. Knapt mulig å overholde meteren her.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, lhandreas .
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Bodde her som et pitstop før ferie på Østlandet. Hotellet bærer preg av å være av eldre standard. Det var helt greit. Booket en suite, som ikke stod til forventningene. Rommet var støvete og skittent, som for en med allergi for støvmidd var rimelig irriterende. Da vi kom på rommet var kaffemaskinen allerede brukt. Frokosten hadde lite utvalg. Bra med mye parkering.

Takk, h_konn968
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære h_konn968
Tusen takk for at du valgte å stoppe ved Thon Hotel Hallingdal. Samtidig setter vi stor pris på din tilbakemelding. Det finnes ingen grunn til at rommet ikke skal være rengjort ordentlig, så her går det kun på etterlevelse av våre egne rutiner så her må da ha gått altfor fort i svingene. Vi tar din tilbakemelding på største alvor og iverksetter tiltak for å sikre bedre kvalitet enn du har opplevd denne gang. Dette er sterkt beklagelig fra vår side.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Tilbrakte en natt på familierom ifb kjøretur fra Bergen til Østlandet. Rommet vi fikk var stort og fint. Minuset var at det var fryktelig varmt på rommet, slik at vi måtte ha alt av vinduer åpne om natta. Selv da var det veldig varmt, og i tillegg ble det mye trafikkstøy. Frokosten vi fikk var upåklagelig.

1  Takk, VidarMe
CIC Hospitality, Eier på Thon Hotel Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære VidarMe
Tusen takk for at du valgte å overnatte på Thon Hotel Hallingdal. Vi setter prise på at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding fra oppholdet ditt. Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, og håper på snarlig gjensyn.