Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Booking.com
Hotels.com
Priceline
kr 1 990
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
1015 av 51 anmeldelser
Anmeldt 15. september 2019

Gode senger og ok rom. Meget god middag. Frokosten var nokså vanlig. Gode vafler sto framme hver ettermiddag. Gode turmuligheter rundt hotellet. Ellers et "hotell i særklasse", der servicen er personlig, og de ansatte setter sin ære i å servere god mat og vise oppmerksomhet :-)

Dato for oppholdet: september 2019
    • Sovekvalitet
    • Rom
Takk, casparh8638
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 24. juli 2019

Fjellstua ligger nydelig til ved vannet medstrålende utsikt.
Masser av turtereng er tilgjengelig rett utenfor døren.
Hyggelig og behjelpelig betjening som lager flott lokal mat.
Vi var der om sommeren og det er roligere en om vinteren - men flot!

• Reisetype: Reiste med familie
    • Verdi
    • Renslighet
Takk, EindrideS
Anmeldt 23. juli 2019

Utsøkt mat, spennende smaksopplevelser og vennlig service omgitt av vakker natur på alle kanter. Vertskapet var oppmerksomme, gav av seg selv og var genuint opptatt av at gjestene hadde det bra. Husets Pinot Noir var i seg selv verdt den lille omveien. Behagelig seng, god kaffe til frokosten og mulighet til å smøre seg niste til dagens tur. Savnet bare kaffe på rommet om morgenen. Vi håper å komme tilbake!

Reisetype: Reiste som et par
Takk, HanneDank
Anmeldt 7. juli 2019

Med Sitt nye vertskap fremstår Bergsjøstølen nå som et overnattings- og ikke minst spisested verd en betydelig omvei på en rute. Gourmet mat er et dekkende begrep for det Harlad og Vibecke serverer til hyggelige priser, og service er førsteklasses. Her håper vi gamle Bergsjøgjester finner veien tilbake for dette er jammen et gullfunn av et fjellsted!
Maije Schanche og Stein Hansen

• Reisetype: Reiste som et par
    • Verdi
    • Renslighet
1  Takk, Bergsjo
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig fjellstue med svært god mat. Det er flotte turmuligheter i alle retninger de den ligger en kort tur unna Reineskarvet. Det eneste jeg savnet var mulighet for en kopp kaffe tidlig på morgenen.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, lajlal_13