Booking.comUSD 203
TripadvisorUSD 164
FindHotel
eDreamsUSD 203
Anmeldt 21. august 2021

For et sted. Fantastisk natur og turmuligheter. Fantastisk vertskap. En fantastisk mottakelse for oss som var her for første gang. Og for en god mat. Vi kommer mer enn gjerne tilbake. Eva-Britt og Kåre Sauthon

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 88k_res
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Leide hytte på Bergsjø i 3 netter. Hytta bærer preg av å være noen år gammel, men koselig og har alt du trenger. Fint for en familie. Betjeningen er veldig service innstilt og kommer med tips om aktiviteter. De løser det du har av utfordringer.

Takk, andrehaeraas
Anmeldt 4. april 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk beliggenhet i fjellheimen med hvite vidder og supert løypenett. Koselig rom med gode senger og herlig utsikt. Vi hadde fullpensjon og fikk god frokost med alt vi begjærte. Lagde gode matpakker og fikk fulle termoser. Verdens beste vafler kl 16 og helt nydelige middager. Veldig gjestfri og hyggelig vertskap og betjening som lagde prikken over ien. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: april 2021
2  Takk, 580karib
Anmeldt 21. mars 2021

Stedet ligg fantastisk til på høyfjellet, ypperlig mat og servise. Her finner du roen og har uendelige muligheter til aktiviteter både sommer og vinter. Flotte skiløyper på høyfjellet, på sommer er det gode og mange turløyper på Norges tak, fjelltopper på nesten 1.800 meter kan bestiges.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, eskildh
Anmeldt 25. juli 2020

Min kjæreste så etter et passende overnattingssted da vi skulle gå tur i området rundt Bergsjø lørdag 25/7.

La det positive om stedet være sagt først: beliggenheten er helt knall! Stedet ligger rett ved Bergsjø, på en veldig koselig/stemningsfull plass. Betjeningen må også berømmes. Veldig hyggelige, alle sammen.

Resten: stedet er SLITT! Man snakker type tidlig 1980-tall. Rommet vi bodde på var OK nok, delvis pusset opp. Men badet var totalt nedslitt. Toalettlokket hang på halv-tolv, knapt nok vanntrykk til å få pusset tennene (for å si det sånn: å dusje utgikk!)
Det er så mangelfull lydisolering på rommet, at stemmer og latter fra andre rom og fellesstuen i etasjen under høres veldig tydelig.

Putene våre, var trolig utslitt allerede før Bjørn Dæhlie mottok en av sine gullmedaljer på Lillehammer i 1994. Jeg forsøkte etterhvert å brette den i to, men klumpete dun gjorde den bare hard og ubehagelig. En stabel bøker under nakken kunne bortimot gitt bedre støtte.

Flere som har skrevet anmeldelser om Bergsjøstølen har påpekt at de har "veldig god frokost", eller t.o.m "fantastisk frokost".

Frokostbuffeen vi fikk, var ikke i nærheten av "veldig god", for ikke snakke om "fantastisk".

Hvis de som har gitt slik feedback fikk samme servering som oss, så må de komme seg mer ut!

Det var kun én type brød tilgjengelig, og det hadde kanskje vært ferskt 2-3 dager før vi spiste det. Ellers var utvalget av pålegg helt OK, helt standard. Men ikke noe mer; herregud, VIRKELIG ikke noe mer!
Jeg har spist frokost på relativt slitne 3-stjerners hotell med adskillig bedre frokost enn dette.

Hadde prisen stått i forhold til hva som leveres av tjeneste, så ville det vært én ting. Men, kr 1.799 var prisen for én natt i dobbeltrom

Verdt pengene? Trenger jeg virkelig å si "NEI"?

Takk, Tommy B