Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vært på flere høyfjellshotell men dette kan ikke sammenlignes med ett hotell engang! På dag en knakk sofaen jeg sov på sammen, ble ikke no god natt søvn for å si det sånn! Ikke bestill her! Personalet er ikke opptatt av å ha fornøyde kunder og da bryr seg lite om dem. Maten er heller ikke noe å skryte av, meget simpel mat. Hotellet er slitent, veeeldig slitent. Utsikten og landskapet rundt er nok det eneste å skryte av her omkring. Ikke wifi på rommet. Dusjen spruter vann over hele gulvet på badet.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Oxfot
Anmeldt 4. mai 2019

Vi valgte å bo på Rødungstølen hotell 2019. Hotellet har fantastisk beliggenhet med panoramautsikt mot Hallingskarvet og Rødungen. Nydelig hjemmelaget mat. Mange faste gjester som skapte god og hyggelig stemning. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, 822gerdn
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til og har rustet opp noe utvendig og i fellesareal, dog rommene var ikke. De var virkelig utdatert ca 30-40 år, til og med dusjhodene var eldgamle.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme, maten var god.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, JamVe
Anmeldt 2. august 2016

Var her en kveld for å nyte en drink på hotellets bar. Her kan man virkelig nyte en flott utsikt mot Hallingskarvet flotte fjellparti på dager m klarvær. God service og levende musikk med mulighet for å ta seg en dans.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, vidar879
Anmeldt 4. august 2015

Vi var her i sommer flere ganger og koste oss med god mat og drikke. Her er det en plass som jeg trygt kan anbefale folk å besøke som er glad i natur og fjellet. Her er det også gode fiske muligheter for dem som er glad i det. Og ikke minst for dem som er glad i fot turer i fjellet. På vinteren er dette et paradis på jord for dem som er glad i ski turer.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, vidar879