TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Liatoppen Fjellstue er et fantastisk opplevelse. Det er flere vakre utsikter mot fjell i horisonten. Kule aktiviteter som rafting, paintball og gokart ligger bare en kort time unna Stua. Anbefales på det høyeste.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, August G
Anmeldt 13. mars 2017

Vi bodde en langhelg i vinterferien på Liatoppen. Veldig hyggelig og imøtekommende ansatte som gjorde opplevelsen enda bedre. Fine turmuligheter som vi nyttet god av. Maten var veldig god og så ble det som håpet en kjempe fin ferietur.
Takk til Liatoppen Fjelstue.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 618reneb
Anmeldt 4. mars 2017

Dette er det beste oppholdet jeg har hatt utenom storbyen noen gang! Rommene er fine, og servicen er fantastisk. Til å være fjellstue er det nesten overdådig. Maten vi fikk servert smakte utmerket, og vi ble vartet opp hele tiden. Her finner man fjellverter som virkelig har sansen for det gode liv og som elsker det de driver med. Kan sterkt anbefale en tur hit.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, ArveS_13
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Passer supert for vennegjenger, studenter eller sosiale firmaturer som vil leie hele stedet. 50 m til lysløype for langrenn. Vi var 60-70 og fikk raus service og toleranse for dans og fest. Flott grillhytte utendørs til sosiale grupper, god internett, piano/flygel.

Dato for oppholdet: januar 2017
3  Takk, kristind137
Anmeldt 27. oktober 2016

Flott beliggenhet, ligger rett ved flotte skiløyper. Fine og koselige rom med utsikt. Det var veldig god mat og hyggelig betjening. Fellesarealene er nyoppussete med biljardbord etc. Ikke TV på rommene, men det savnet vi ikke da det var felles TV-stue.

Romtips: Be om rom i 2 etg for best utsikt
Dato for oppholdet: april 2016