Agoda.com
Anita M
Anmeldelse av Topcamp Hallingdal
4,0 av 5 boblerAnmeldt 11. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Alle hyttene ligger ved elva og alle har derfor utsikt, uten sjenanse fra andre.
4,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
AgneteBS, MarkedssjefTopcamp Hallingdal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. nov. 2018
Hei!
Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Glad for å høre at helga ble så bra. Alltid spennende når man arrangerer noe for første gang. Men vi har fått så mye bra respons, så vi satser på at det blir flere pokerarrangement fremover. Håper du kommer tilbake, gjerne også ved en annen anledning. Hjertelig velkommen.
Tripadvisor
19.6 km fra Topcamp Hallingdal
30.1 km fra Topcamp Hallingdal
Se flere hoteller i Ål
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vår andre gang her, første gang vi overnattet. Overnattet i hytte, flott hytte - god plass. Var rent og pent, men litt ruskete på hemsen. Hadde vært fint med sengehest på den nederste køyesengen. Vond madrass og elendige puter i dobbeltsengen.

Spiste middag på Bergtatt, noe som var en dyr og skuffende opplevelse - ingen av de fire rettene vi bestilte smakte noe særlig. I menyen står det dette:
Samtlige retter fra alle menyer kan fåes som barneporsjon til halv pris. Se ellers egen barnemeny.

Men da vi spurte om å barneporsjon på burgere, så fikk vi ikke det - da det finnes på barnemenyen. Men det er jo en vesentlig forskjell på hamburgerene på de to menyene.

Hamburgerbrødet på barneburgeren var brent og steinhard på topp. Pastaen på barnemenyen var digre strimler med pasta, noe som ikke falt i smak hos var 3-åring. Han hadde lyst på kyllungnuggets, men det hadde dem ikke de dagene vi var der.

Negativt at den obligatoriske leien av sengetøy og håndklær kommer i tillegg til prisen som blir oppgitt.

Overnattet i en av de nye hyttene også, hvor det helt klart føltes ut som om vi var i en brakke.. Hytten var pent innredet. Det var nok av sengeplasser, men ikke sitteplasser ved bordet i forhold til senger. Flott blad, og gode senger. Var kun kokeplater der, og taket over verandaen var uferdig samme med uteområdet rundt hyttene. Hadde vært fint med mulighet til å trekke for på inngangsdøren.

Siden vi ikke hadde mulighet til å varme noe i en ovn, søkte vi oss frem og fant ut at man kunne få italiensk pizza på Bergtatt. Ringt, men fikk beskjed om at det hadde dem dessverre ikke. Merkelig at det står på hjemmesiden da, kan være greit å fjerne hvis man ikke tilbyr det.

Synd det ikke er noen aktiviteter etter kl 18.

Takk, hei704
Anmeldt 2. oktober 2018

Her har alle i familien noe å gjøre. En flott restaurant med god service og god mat. Her kan alle i familien finne noe som passer for alle. Om du liker å leke, klatre eller besøke dyrene i parken. Eventyr golfen er absolutt å anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Offiseren
AgneteBS, Leder  på Topcamp Hallingdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Og hjertelig velkommen tilbake skal dere være.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

En helt fantastisk opplevelse! Teltet var varmt og godt fra vi kom, det var så nydelig innredet og en opplevelse for livet.
Middagen på restauranten var utrolig god og en helt nydelig kake til dessert. Vi tok oss en lunsj før vi dro og det var like godt som middagen! Tommel opp for maten!

En ekstra stor takk til Hilde som gjorde oppholdet til det perfekte! En utrolig service innstilt og blid dame som gjorde at vi mer enn gjerne kommer tilbake!

Takk for oss :)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, siljeh637
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Veldig fin campingplass. Mye å gjøre for ungene. Her er besøksgård med ponnyriding, klatrepark, minigolf, fotballbane, kjekt innvendig lekerom, lekeplass ute, sykkelbane. Fint, stort og ryddig kjøkken og bad.

Takk, jehehu
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter på Hallingdal feriesenter. Familie på 2voksne og 3 barn. Kjempeflott campingplass med fasiliteter som er så godt som nye. Flotte bad og kjøkken, lett å finne frem. Savnet hårføner:( veldig hyggelig personell og store flate areal for parkering av campingvogn. Gratis adgang til lekeland og 4H-gården når du bør på anlegget. Klatreparken rett ved-kjempegøy! Drar ned en stjerne på at det er en del støy fra veien og toget som går forbi hele døgnet.

Takk, lisagS6092TF