Booking.comUSD 248
TripadvisorUSD 235
CheapTicketsUSD 235
Orbitz.comUSD 235
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Leide en hytte ved elven, langhelg. Kjempefin hytte med god plass. Lys og trivelig. Fantastisk utsikt over elva.

Anbefales, men gjerne i bedre vær
Vi kommer tilbake.

Tips er å bytte ut innholdet i permen i hytta, var fra 2018 :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

For et herlig sted!
Vi var 4 voksne og et barn på fire som overnattet i en av hyttene i 3 netter.
Flotte omgivelser og fine hytter.
Og ikke minst kjempe god service.
Vi spiste mat på bergtatt bistro og det var veldig godt.
Lørdagen var vi også i bryllup og igjen, fantastisk service og hyggelige folk!!
Vi kommer mer en gjerne igjen

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, ThereseN273
Anmeldt 21. oktober 2019

Fantastisk klatrepark, flotte hytter og god mat i restauranten! Stort utvalg av aktiviteter (som f.eks klatring og minigolf) som passer både for voksne og for barn! Det finnes også en dagligvarebutikk. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, katerina_sharapova
Anmeldt 25. august 2019

Fantastisk flott mottagelses- og serviceområde. Rett og slett fantastiske fasiliteter (toalett, dusjer, kjøkken, familie-/barnedusj, osv). Til og med et eget vaskerom for hunder.

Vi var der med campingvogn så kan ikke uttale meg om hyttene, men campingplassen i seg selv er usedvanlig velorganisert og ryddig, og med tilgang på både vann og avløp på hver plass. Rett og slett uvanlig flott plass, med masse aktiviteter for barn og ungdom på og ved campingplassen.

Ål er ikke verdens navle, men setter man et tak på 30 minutters kjøring er det et godt utvalg i aktiviteter for alle aldre, både sommer som vinter.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, delodur
Agnete B, Leder  på Hallingdal Feriepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei og tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Det setter vi alltid pris på. Så håper vi at vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Kanskje dere vil teste oss ut vinterstid også? Hjertelig velkommen!

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Beste campingen me har besøkt.

Bestilte plass på nett tidleg og valgte den beste tomta dei har, rett ved leikeplass og sanitæranlegg. Har vore her ei heil veke.

Nydeleg sanitærfacilitetar. Og eigne barnebad som verkeleg slo ann. Veldig positivt med badebaljar til baby.

Vår eldste på 3 år har storkosa seg med trolldamene som har aktivitetar på dagen, med leikeland og hoppepute, og på den på den vesle leikeplassen. Rock and Tråll vert djupt sakna når opphaldet no er over.

Veldig kronglete å få parkert med vogn ved innsjekk sidan parkeringsplassen gjer det vanskeleg å ta U-sving inn på innsjekkingsplassane. Blir fort veldig vanskeleg når 3-4 vogner kjem på samme tid. Innsjekk forøvrig var heilt smertefritt og personalet triveleg.

Har potensiale til å bli bedre på rydding, det slenger rundt ein del småplast ballongrestar etc. (Me har sjølvsagt plukka det me såg).

Programmet som me fekk utdelt i konvolutten ved innsjekk, som forøvrig er heilt likt det som er slått opp på tavlene, ser ikkje ut til å stemma alltid. Oppdatert info på nett, men det forhindra ikkje at me måtte trøysta 3 åringen som hadde gleda seg til ansiktsmåling.

Veldig stor variasjon på servicenivået på kelnerane på Bergtatt. Maten er jevnt over veldig bra. Pizzaen var ikkje all verden, men alt det andre me smakte var absolutt heilt supert (falaffel, burger, biff og pulled pork), me satte stor pris på at me fekk lov å ha med hunden på uteserveringa. Levering av brødvarer til vogna var også knall.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Torebo