TripadvisorUSD 221
Priceline
CheapTicketsUSD 221
Orbitz.comUSD 221
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Når vi kom fikk vi beskjed om at de var tomme for golfkøller og at vi måtte vente til de fikk inn. Etter ca 1 time gikk vi bort til banen for å se hva som egentlig skjedde. Der var det 5 golfkøller på banen... Gikk tilbake til resepsjonen og spurte på samme dama på nytt, og fikk da beskjed om at vi kunne jo leie køller et annet sted i anlegget.... Helt utrolig etter å ha sitti ved siden av henne og ventet en time...

Takk, lenemalin
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Leide en hytte ved elven, langhelg. Kjempefin hytte med god plass. Lys og trivelig. Fantastisk utsikt over elva.

Anbefales, men gjerne i bedre vær
Vi kommer tilbake.

Tips er å bytte ut innholdet i permen i hytta, var fra 2018 :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

For et herlig sted!
Vi var 4 voksne og et barn på fire som overnattet i en av hyttene i 3 netter.
Flotte omgivelser og fine hytter.
Og ikke minst kjempe god service.
Vi spiste mat på bergtatt bistro og det var veldig godt.
Lørdagen var vi også i bryllup og igjen, fantastisk service og hyggelige folk!!
Vi kommer mer en gjerne igjen

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, ThereseN273
Anmeldt 21. oktober 2019

Fantastisk klatrepark, flotte hytter og god mat i restauranten! Stort utvalg av aktiviteter (som f.eks klatring og minigolf) som passer både for voksne og for barn! Det finnes også en dagligvarebutikk. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, katerina_sharapova
Anmeldt 25. august 2019

Fantastisk flott mottagelses- og serviceområde. Rett og slett fantastiske fasiliteter (toalett, dusjer, kjøkken, familie-/barnedusj, osv). Til og med et eget vaskerom for hunder.

Vi var der med campingvogn så kan ikke uttale meg om hyttene, men campingplassen i seg selv er usedvanlig velorganisert og ryddig, og med tilgang på både vann og avløp på hver plass. Rett og slett uvanlig flott plass, med masse aktiviteter for barn og ungdom på og ved campingplassen.

Ål er ikke verdens navle, men setter man et tak på 30 minutters kjøring er det et godt utvalg i aktiviteter for alle aldre, både sommer som vinter.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, delodur
Agnete B, Leder  på Hallingdal Feriepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei og tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Det setter vi alltid pris på. Så håper vi at vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Kanskje dere vil teste oss ut vinterstid også? Hjertelig velkommen!