Gratis avbestilling frem til 25.09.21
CheapTicketsUSD 218
Orbitz.comUSD 218
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fin campingplass med fine plasser med vann og strøm, masse aktiviteter for store og små barn. Men ganske stive priser for eventyrgolf og Klatrepark.

Bestilte nybakte rundstykker til frokost, men fikk melding om morgenen at de ikke kan levere allikevel. Spør da om de har brød men det har de heller ikke, derfor må vi ut å handle til frokost i sentrum. Samme dag tenkte vi å spise middag på restauranten, men de er da full booket pga et selskap. Syns det er dårlig at de har selskap slik at ikke gjestene ved parken får plass.

Takk, terje8429
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Når vi kom fikk vi beskjed om at de var tomme for golfkøller og at vi måtte vente til de fikk inn. Etter ca 1 time gikk vi bort til banen for å se hva som egentlig skjedde. Der var det 5 golfkøller på banen... Gikk tilbake til resepsjonen og spurte på samme dama på nytt, og fikk da beskjed om at vi kunne jo leie køller et annet sted i anlegget.... Helt utrolig etter å ha sitti ved siden av henne og ventet en time...

Takk, lenemalin
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Leide en hytte ved elven, langhelg. Kjempefin hytte med god plass. Lys og trivelig. Fantastisk utsikt over elva.

Anbefales, men gjerne i bedre vær
Vi kommer tilbake.

Tips er å bytte ut innholdet i permen i hytta, var fra 2018 :)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 652_ysteini
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

For et herlig sted!
Vi var 4 voksne og et barn på fire som overnattet i en av hyttene i 3 netter.
Flotte omgivelser og fine hytter.
Og ikke minst kjempe god service.
Vi spiste mat på bergtatt bistro og det var veldig godt.
Lørdagen var vi også i bryllup og igjen, fantastisk service og hyggelige folk!!
Vi kommer mer en gjerne igjen

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, ThereseN273
Anmeldt 21. oktober 2019

Fantastisk klatrepark, flotte hytter og god mat i restauranten! Stort utvalg av aktiviteter (som f.eks klatring og minigolf) som passer både for voksne og for barn! Det finnes også en dagligvarebutikk. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, katerina_sharapova